اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پیش بینی شعب اخذ رای برای معلولان و سالمندان ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، شعب اخذ رای مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت و سالمند در تمامی شهرستان های استان پیش بینی شده است.

پیش بینی شعب اخذ رای برای معلولان و سالمندان ایلام

زهرا همتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، شعب اخذ رای مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت و سالمند در تمامی شهرستان های استان پیش بینی شده است.

وی افزود: در این زمینه با هماهنگی انجام گرفته با فرمانداری‌ها در تمامی ۱۲ شهرستان استان شعب اخذ مناسب سازی شده برای اولین بار تعیین شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: این اقدام با هدف سهولت زمینه حضور افراد دارای معلولیت و سالمند برای شرکت در انتخابات انجام و فضاهای پیش بینی شده مناسب سازی شده که بدون مانع و یا دارای رمپ هستند.

وی با بیان اینکه این اداره کل نیز به عنوان شعبه اخذ رأی تعیین شده، افزود: در تمامی شهرستان‌ها یک شعبه اخذ رأی مناسب سازی شده ویژه افراد دارای معلولیت و سالمند پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول