اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نظر مثبت آژانس دارویی اروپا به واکسن روسی

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد آژانس دارویی اروپا نظر مثبتی درباره واکسن اسپوتنیک وی ارائه داده است.

نظر مثبت آژانس دارویی اروپا به واکسن روسی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تاس، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد آژانس دارویی اروپا (EMA) نظر مثبتی درباره واکسن اسپوتنیک وی ارائه داده است.

براساس بیانیه صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه که به تازگی منتشر شده، بازرسی GCP (good clinical practice به معنای روش بالینی شایسته ) به پایان رسیده و نظر  مثبتی از آژانس دارویی اروپا دریافت شده است.

این صندوق تأکید کرد، اطلاعات مربوط به تأخیر تأیید واکسن روسی توسط اتحادیه اروپا صحیح نیست و نهایتا تا دو ماه آینده نخستین واکسن جهان علیه بیماری کووید 19 توسط آژانس دارویی تأیید می‌شود.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز تحقیقات فدرال اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا  که این واکسن را تولید کرده‌اند، به عنوان بخشی از بررسی‌های گسترده که شامل بایگانی تدریجی اسناد در صورت درخواست است، به کار خود با آژانس دارویی اروپا ادامه می دهند.

پیش از این ، رویترز گزارش داده بود که تأیید واکسن روسی اسپونتیک وی علیه ویروس کرونا در اتحادیه اروپا به تعویق افتاده است، زیرا اطلاعات لازم از آزمایشات بالینی به موقع ارائه نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول