اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهر تکاب با دستور رییس جمهور افتتاح شد

بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهر شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی طی آیینی همزمان با چندین طرح و پروژه ملی بهداشتی و درمانی سراسر کشور با دستور رییس جمهوری در یک ارتباط زنده تصویری (ویدئو کنفرانس) به بهره برداری رسید.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهر تکاب با دستور رییس جمهور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه  به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهر تکاب با هزینه ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.

آیین بهره برداری از این بیمارستان با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسن همتی نماینده مردم، فرماندار میاندوآب ، امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان تکاب در سی و یکمین آیین پویش ره سلامت از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در این آیین اظهار داشت: این بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی احداث و تحویل این دانشگاه شده و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

جواد آقازاده افزود: بیمارستان ۹۶ تختخوابی مهر تکاب، ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل بخش‌های بستری، جراحی، اورژانس، تصویربرداری، مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه و درمانگاه است.

وی اضافه کرد: عملیات احداث این بیمارستان که در سال ۱۳۸۷ آغاز شده است در دولت تدبیر و امید شتاب گرفته و  طی ۲ سال اخیر تکمیل و آماده بهره برداری شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول