اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افزوده شدن 450 تخت به ظرفیت درمانی قم

استاندار قم گفت: با بهره برداری از دو بیمارستان امیرالمومنین و مادر 450 تخت به ظرفیت درمانی قم افزوده شد.

افزوده شدن 450 تخت به ظرفیت درمانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در آیین افتتاح بیمارستان مادر که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا برای نخستین بار در قم با آزمایش دو بیمار شناسایی و کشف شد که برای مجموعه بهداشت و درمان شوک سنگین و غافلگیر کننده ای بود.

وی با بیان اینکه با وجود تمام سختی هایی که برمجموعه استان قم وارد شد، اما توانستیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم گفت: با تکمیل زیرساخت های درمانی مانند بیمارستان های امیرالمومنین و مادر برتخت های بیمارستانی قم اضافه کنیم.

استاندار قم با اشاره به شمار تخت ها افزوده شده به ظرفیت درمانی قم، بیان کرد: در طول یکسال گذشته با افتتاح بیمارستان امیرالمومنین و مادر ۴۵۰ تخت به ظرفیت های درمانی قم افزوده شده است.

سرمست ضمن تقدیر از حضور خیرین سلامت برای توسعه زیرساخت های درمانی در طول دو سال گذشته، گفت: خیرین سلامت همواره در کنار نهادهای دولتی و سرمایه گذاران بخش سلامت بوده اند و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده اند.

انتهای پیام/78005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول