اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشکلات امروز ثمره انتخاب 4 سال قبل است/ با انتخاب درست اوضاع کشور سامان می‌گیرد

امام جمعه فارسان گفت: آن‌چه در این سال‌ها بر مردم گذشته ثمره انتخاب نادرست است.

مشکلات امروز ثمره انتخاب 4 سال قبل است/ با انتخاب درست اوضاع کشور سامان می‌گیرد

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه آن‌چه در این سال‌ها بر مردم گذشته ثمره انتخاب نادرست است، گفت: هشت سال پیش با گفتن حرف‌های غیرواقعی مردم را فریب دادند و آن‌چه که امروز بر سر عزت، معیشت مردم و سازندگی ایران آمده است به خاطر خوش‌بینی مسئولان به دشمن است.

امام جمعه فارسان ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی شبانه‌روز در تلاش هستند تا  از طریق رسانه‌های وابسته به استکبار مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند.

وی اضافه کرد: ما صدای کینه این افراد را می‌شنویم کسانی که دست آن‌ها به خون زنان و کودکان مظلوم ما آغشته است و حال آن‌ها آمده‌اند و برای انتخابات ما تصمصم‌گیری می‌کنند.

ملک‌پور افزود: کدام عقل سلیمی می‌گوید کسی که دلبسته وطن هست پای صندوق‌های رأی نیاید و در مقابل چه کسی از این اقدام خوشحال خواهد شد؟

وی عنوان کرد: اما راه برون رفت از این گردونه نامبارک این نیست که انتخابات را تحریم کنیم و از این طریق دست در دست دشمن خواهیم گذاشت.

امام جمعه فارسان گفت: راه درست این است که وارد میدان شویم و از این حق قانونی خود استفاده کنیم و با انتخاب درست اوضاع نابه‌سامان کشور را سامان دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم را باید به انتخابات خوش‌بین کنیم، توضیح داد: هر رأی می‌تواند در سرنوشت کشور موثر باشد و سرعت بیشتری به پیشرفت اقتصادی کشور بدهد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول