اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| بررسی بازی های امشب ؛ انگلیس در برابر دشمن قدیمی ؛ کرواسی باز هم ناامیدکننده خواهد بود؟

در چارچوب رقابت های یورو 2020، در مهمترین بازی های امروز تیم ملی انگلیس به مصاف اسکاتلند خواهد رفت و جمهوری چک و کرواسی با هم دیدار خواهند کرد.

یورو 2020| بررسی بازی های امشب ؛ انگلیس در برابر دشمن قدیمی ؛ کرواسی باز هم ناامیدکننده خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در چارچوب هفته دوم رقابت های یورو 2020، 3 بازی در ساعات مختلف برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی انگلیس به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.

از طرفی دیدار می توان انتظار داشت، بازی تیم ملی جمهوری چک با تیم ملی کرواسی نیز بسیار جذاب دنبال شد زیرا یاران مودریچ در اندیشه برد است و چک هم با پاتریک شیک به دنبال کسب دومین پیروزی و صعود به مرحله بعدی خواهد بود.

در جدول و گزارش زیر به صورت مختصر در خصوص بازی های امروز یورو 2020 صحبت خواهیم کرد:

بازی ساعت مکان نتیجه بازی قبل نتیجه آخرین تقابل مقابل یکدیگر
سوئد - اسلواکی 17:30 سن پترزبورگ روسیه

سوئد: تساوی بدون گل با اسپانیا

اسلواکی: برد 2 بر یک لهستان

سوئد یک - اسلواکی یک (2018 ؛ بازی دوستانه)
کرواسی - جمهوری چک 20:30 همپدن پارک گلاسکو - اسکاتلند

کرواسی: باخت یک بر صفر مقابل انگلیس

جمهوری چک: برد 2 بر صفر مقابل اسکاتلند

جمهوری چک 2 - کرواسی 2 (2016 - یورو)
انگلیس - اسکاتلند 23:30 ومبلی لندن

انگلیس: برد یک بر صفر کرواسی

اسکاتلند: باخت 2 بر صفر مقابل جمهوری چک

اسکاتلند 2 - انگلیس 2 (2017 ؛ مقدماتی جام جهانی 2018)

*سوئد – اسلواکی

شاگردان یان اندرسن پس از بازی خوب مقابل اسپانیا و کسب یک امتیاز، حالا به دیدار با اسلواکی می اندیشد که در اولین مسابقه یک برد دلچسب به ثبت رساند.  سوئد با درخشش السکاندر ایزاک در بازی مقابل اسپانیا و ثبت یک عملکرد فوق العاده در خط تدافعی امیدهای هواداران را برای صعود زنده کرده و باید دید مقابل اسلواکی چه عملکردی از خود به ثبت می رساند.

سوئد که پیش از آغاز جام به یکی از شگفتی های این یورو نام گرفته بود، بازی منطقی برابر اسپانیا به ثبت رساند و حالا می خواهد با یک برد جواز صعود به مرحله بعدی را تا حد زیادی بدست آورد.

اما از طرف دیگر، اسلواکی نیز به مانند یوروی قبل نمایشی دیدنی را به ثبت رساند و باز هم فوتبال دوستان را شگفت زده کرد. آنها در بازی نخست مقابل لهستانِ ناامیدکننده به برد 2 بر یک دست یافتند و توانستند اولین گام را با پیروزی پشت سر گذارند.

میلان اشکرینیار که در اینترمیلان عملکردی فوق العاده از خود به ثبت رساند در تیم ملی اسلواکی نیز شاهکار به پا کرد و انتظار می رود امروز نیز برابر سوئد نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند.

* کرواسی – چک

دالیچ با اینکه ستارگانی بزرگ در تیم کرواسی در اختیار دارد ولی برابر انگلیس در بازی اول عملکردی ناامیدکننده داشت و همین عامل باعث شده تا انتظارات از یاران مودریچ به حداقل برسد. تیم ملی کرواسی که در جام جهانی 2018 توانست به نایب قهرمانی دست پیدا کند، حالا به یک تیم قابل پیش بینی بدل شده و اگر می خواهد شانسی برای صعود داشته باشد، باید هر چه دارد در این مسابقه به اجرا گذارد.

خط دفاعی مسن کرواسی این ترس را به جان هواداران انداخته که مقابل «پاتریک شیک» زانو بزنند و خیلی زود دالیچ از جام خداحافظی کند ولی باید دید امروز کروات ها با ستارگانی مثل آنته ربیچ، لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ و پتکوویچ چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

اما چک که یکی از جالب ترین تیم دوره اول رقابت های یورو بود، با «پاتریک شیک» یکی از زیباترین گل های تاریخ یورو را به ثبت رساند. چک در بازی مقابل اسکاتلند با اینکه کاملاً دفاع کرد و به حریف موقعیت های زیادی داد ولی توانست از تک موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرد و با شایستگی 3 امتیاز را کسب کند. حالا این تیم در اندیشه این است که حتی با یک امتیاز بتواند جواز صعود به مرحله بعد را تا حد خوبی کسب کند.

*انگلیس – اسکاتلند

انگلیس در بازی اول مقابل کرواسی، بازی منطقی از خود به ثبت رساند و با درخشش «کلوین فیلیپس» و گلرنی رحیم استرلینگ توانست شروعی مقتدرانه از خود نشان دهد. دیدار امشب آنها برابر اسکاتلند به شدت جذاب دنبال خواهد شد زیرا آنها دشمنی دیرینه هستند و همیشه بازی هایشان با زیبایی خاصی دنبال می شود.

دیدار یورو 96 و گلزنی آلن شیه رر و پل گسکویین همیشه یکی از جذاب ترین جدال های این 2 تیم در تاریخ فوتبال بوده و باید دید امسال تقابل آنها در یورو 2020 چگونه دنبال خواهد شد.

از طرفی اسکاتلند که در بازی نخست تماماً حمله کرد و نتوانست حتی یک گل به ثبت رساند برای صعود باید تیم ملی انگلیس را از پیش روی بردارد. برای این امر بازیکنانی مثل آدامز، آمرسترونگ ، رابرتسون و مک گین بسیار نقش مهمی خواهند داشت و باید دید آیا می توانند عملکرد خوبشان در تیم های باشگاهی را در تیم ملی تکرار کنند یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول