اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نخستین آزمون سیاسی در گام دوم انقلاب تجلی اقتدار ملی است/ رئیس‌جمهور عدالت‌خواه و ضدفساد پایانی بر مشکلات مردم

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم خنثی کننده فتنه‌های دشمنان است، گفت: نخستین آزمون سیاسی در گام دوم انقلاب تجلی اقتدار ملی خواهد بود.

نخستین آزمون سیاسی در گام دوم انقلاب تجلی اقتدار ملی است/ رئیس‌جمهور عدالت‌خواه و ضدفساد پایانی بر مشکلات مردم

غلامرضا منتظری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص اهمیت انتخابات اظهار کرد: مردم ما همواره نشان دادند که گوش به فرمان ولایت هستند و از انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع می‌کنند و حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی همواره جلوتر از مسوولان بوده است.

وی گرانی و مسائل معیشتی را از دغدغه‌های جدی مردم برشمرد و تصریح کرد: برای پایان دادن به مشکلات باید رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شود و مردم انتخاب اصلح داشته باشند تا فردی کارآمد، دارای کارنامه خوب، عدالت‌خواه و ضدفساد اداره امور اجرایی کشور را به دست بگیرد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان با اشاره به اینکه مد نظر داشتن معیارهای انتخاب اصلح باید در اولویت قرار بگیرد، افزود: زمام امور کشور باید به اشخاصی پاکدست و خدمتگزار به ملت سپرده شود.

* شرکت در انتخابات به نوعی فتح خرمشهر دیگری است/ رسالت مردم در این انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز خطیر و بااهمیت است

منتظری با اشاره به اینکه ملت ایران شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: جامعه‌ای اصلاح می‌شود که مسند امور در اختیار افراد سالم و صالح قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم آینده کشور را با انتخاب خودشان تعیین می‌کنند، ابراز کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به دشمنان نشان می‌دهند که آینده کشورشان مهم است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۸ خرداد روز همدلی و انسجام ملت ایران است، گفت: بصیرت مردم همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

منتظری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به نوعی فتح خرمشهر دیگری است، رسالت مردم را در این انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز خطیر و بااهمیت خواند و بر حضور حداکثری تاکید کرد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول