اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امروز همه «مرد میدان» خواهند شد/رفسنجان ۵۲۰۰ رأی اولی دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر همه ما از سردار سلیمانی به‌عنوان مرد میدان یاد می‌کنیم امروز همه مردم باید میدان‌داری کنند و در صحنه حاضر شوند.

امروز همه «مرد میدان» خواهند شد/رفسنجان ۵۲۰۰ رأی اولی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در حاشیه مراسم رای گیری در مسجد جامع این شهر با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: امروز که در بین دهه کرامت هستیم برای ملت کریم، شریف و بزرگوار ایران روزی تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی این است که به مردم فرصت تعیین سرنوشت داده می‌شود.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: جمهوریت به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی در ایران با جدیت وجود دارد و این فرصت و امکان به مردم داده شده که میدان‌داری کنند و بدانند با رأی آنها سرنوشت آنها حداقل در چهار سال آینده رقم می‌خورد و از مردم هم این انتظار هست که در روز مردم و جشن عمومی‌ همه به میدان بیایند و حضور پیدا کنند و دیگران را هم امر به آمدن به میدان کنند.

وی افزود: اگر همه ما از سردار سلیمانی به‌عنوان مرد میدان یاد می‌کنیم امروز همه مردم باید میدان‌داری کنند و در صحنه حاضر شوند، کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند این شرکت نکردن هم یک نوع رای دادن است اما رای به دشمن، بدخواهان و منافقان.

عسکری تصریح کرد: امروز روز آزمون و امتحان بزرگ ملت ایران است که با حضور خود بودن خود را در صف خاص نشان می‌دهند.عقل و شرع هم حکم می‌کند انسان برای تعیین سرنوشت خودش باید به میدان بیاید.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان هم اظهار کرد: امروز یکی از روزهای پرافتخار جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد. از این حق طبیعی همه استفاده خواهند کرد و حضور پیدا می‌کنند و  کسانی را که فکر می‌کنند کشور و شهر و روستاهای خود را بهتر اداره می‌کنند و اصلح را انتخاب خواهند کرد.

فرماندار رفسنجان افزود: حضور مردم هم موجب وحدت و انسجام داخلی خواهد شد و هم اقتدار نظام در صحنه بین‌المللی را رقم می‌زند.

وی عنوان کرد: در شهرستان رفسنجان ۲۲۸ شعبه رای گیری داریم که ۱۲۱ شعبه شهری و ۱۲۷ شعبه روستایی‌ست.

فصیحی‌هرندی با بیان اینکه در شهرستان بیش از ۲۲۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، اضافه کرد: ۵۲۰۰ رای اولی داریم که از آنها برای حضور و  مشارکت در تعیین سرنوشت دعوت می‌کنیم که با حضور خود سبب افتخار همه ما شوند.

وی گفت: ۴۵۰۰ نفر از در رده‌های مختلف کمک به برگزاری انتخابات دارند که از هفت صبح کار رای گیری را شروع کردیم و تا انتهای زمان رسمی رای گیری با ما همراهی خواهند کرد، از مردم درخواست داریم در ساعات اولیه حضور پیدا کنند و حضور خود را به آخر وقت موکول نکنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول