اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر ورزش رأی خود را به صندوق انداخت/ سلطانی‌فر: توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت

وزیر ورزش و جوانان گفت: سرنوشت چهار سال آینده را مردم امروز رقم خواهند زد و در پیشرفت و بالندگی کشور نقش خواهند داشت. به امید خدا مسیر توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت و مشکلات رفع خواهد شد.

وزیر ورزش  رأی خود را به صندوق انداخت/ سلطانی‌فر: توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در حسینیه جماران، رأی خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم در یک رفراندوم بزرگ و سرنوشت‌ساز برای تثبیت پایه‌های نظام حتما شرکت گسترده در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و برگ زرین دیگری در تاریخ را ورق می‌زنند.

وی افزود: مردم در سال‌های گذشته با حضور گسترده در انتخابات، توانستند برگ‌های زرینی را در تاریخ مبارزات خود به ثبت برسانند. 

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: سرنوشت چهار سال آینده را مردم امروز رقم خواهند زد و در پیشرفت و بالندگی کشور نقش خواهند داشت. به امید خدا مسیر توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت و مشکلات رفع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به این سوال که پس از پایان دولت در کدام مسئولیت قرار خواهد گرفت، بیان داشت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی در پایان گفت: ورزشکاران در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و این پشتوانه‌ای برای حرکت مردم به سمت توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول