اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه مردم بندرعباس از عدم شروع به موقع رأی‌گیری انتخابات

مردم بندرعباس در بسیاری از شعب اخذ رای از کندی فرآیند رای‌گیری و یا عدم شروع به موقع زمان رأی گیری گلایه‌مند هستند.

گلایه مردم بندرعباس از عدم شروع به موقع رأی‌گیری انتخابات

به گزارش خبرنگاران فارس در نقاط مختلف شهر بندرعباس، شعب اخذ رای که قرار بود بنابر اعلام رسمی وزارت کشور از ساعت 7 صبح رای ‌گیری را آغاز کنند، این کار را تأخیر بیش از یک ساعته آغاز کرده‌اند و در برخی دیگر نیز تا زمان تنظیم این خبر هنوز رای‌گیری آغاز نشده است و دلیل آن نیز عمدتا ناهماهنگی و دیر تحویل گرفتن صندوق اعلام می‌شود.

در برخی از شعب نیز تدابیر لازم برای حضور مردم در مکانی مسقف و با سیستم سرمایشی مناسب اندیشیده نشده و مردم بدلیل عدم شروع به موقع رای‌گیری و کندی این فرآیند که متأثر از رای‌گیری الکترونیکی برای شورای شهر بندرعباس و عدم آشنایی مناسب با این شیوه است، در گرما و در محیط باز ایستاده‌اند.

استقبال مردم از همان دقایق اول برای رای‌دادن در بندرعباس بسیار بالا بوده اما در شعب دچار بی‌برنامگی‌هایی هستیم که سبب شده تا مردم بدلیل گرمای شدید هوا دچار ناراحتی گلایه شوند. مردم در شهرک پیامبر اعظم (س) بندرعباس نیز در این زمینه تصاویری را برای فارس ارسال کرده‌اند.

انتخابات شورای شهر در بندرعباس برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و لذا بسیاری از افراد در رای دادن با دستگاه الکترونیکی دچار سردرگمی و ناآشنایی هستند.

انتظار تدابیر بیشتری از سوی ستاد انتخابات هرمزگان به منظور جلوگیری از بروز چنین بی‌برنامگی‌ها و بی‌تدبیری‌ها تا پایان فرآیند اخذ رای وجود دارد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول