اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

درخواست نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس برای شرکت در انتخابات

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مسیحیان در کنار برادران مسلمان خود با رعایت حقوق شهروندی و آزادی کامل، در پاسداری از وطن پای صندوق رای حضور می‌یابیم، از هموطنان مسیحی خود درخواست کرد تا بار دیگر با حضور در انتخابات دست رد به سینه دشمن بزنند.

درخواست نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، شارلی انویه تکیه پس از شرکت در انتخابات، در شعبه شهرداری ارومیه، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تنوع اقوام و ادیان در آذربایجان‌غربی سبب شده تا نوعی همزیستی مصالحت آمیز در این استان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه همه ما امروز به عنوان سرباز وطن در انتخابات ادای وظیفه می‌کنیم، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام است.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد بین اقوام و ادیان مختلف، افزود: مسیحی و مسلمان امروز در کنار هم برای تعیین سرنوشتمان پای صندوق‌های رای آمده‌ایم و از این طریق به دشمنان نشان می‌دهیم که این اتحاد تحت هیچ شرایطی از بین نمی‌رود.

انویه تکیه با بیان اینکه ما مسیحیان در کنار برادران مسلمان خود با رعایت حقوق شهروندی و آزادی کامل، در پاسداری از وطن پای صندوق رای حضور می‌یابیم، از هموطنان مسیحی خود درخواست کرد تا بار دیگر با حضور در انتخابات دست رد به سینه دشمن بزنند.

وی با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود، اظهار داشت: همه ایرانیان باید پای صندوق رای آمده و آگاهانه و مطالعه شده، به فردی اصلح رای دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول