اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اخذ ۹۴۰۵ رأی از مردم خراسان رضوی در نیم ساعت اول رأی‌گیری

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با آغاز زمان رأی‌گیری در خراسان رضوی از ساعت ۷ صبح، ۹ هزار و ۴۰۵ نفر در همان نیم ساعت اول آغاز رأیشان را به صندوق انداختند.

اخذ ۹۴۰۵ رأی از مردم خراسان رضوی در نیم ساعت اول رأی‌گیری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی نبی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر  رأی‌گیری در بیش از  ۹۹ درصد شعب رأی‌گیری انتخابات در خراسان رضوی جریان دارد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ابراز کرد: تنها در برخی از شعب رأی‌گیری مشهد، ناهماهنگی کارت ناظران با دستگاه‌های الکترونیکی ایجاد مشکل کرد که هیأت نظارت با دادن کدی یکسان به کاربرانی که با مشکل کد مواجه بودند، مشکل را برطرف کرد.

وی بابیان اینکه همه عوامل و مسؤولان شعبه‌ها از ساعت ۶ صبح امروز در محل کار خود حضور یافته‌اند، گفت: فقط در ۱۵ دقیقه نخست آغاز رأی‌گیری،  کار شعبه‌ها با اندکی اختلال همراه بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی به الزام قانونی صدور ۲ کارت مختص مأموران ناظر و اجرایی برای آغاز کار در شعبه‌های رأی‌گیری اشاره و بیان کرد: امروز صبح برای دقایقی فعال شدن کارت ناظران برخی از شعبه‌های رأی در استان با مشکل همراه شد که به‌سرعت مرتفع شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول