اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

۶۰ هزار کرمانی رأی خود را به صندوق انداخته‌اند/آماده‌باش 2 بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور

استاندار کرمان گفت: رأی‌گیری در شعب استان کرمان به موقع کارشان را آغاز کردند و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.

۶۰ هزار کرمانی رأی خود را به صندوق انداخته‌اند/آماده‌باش 2 بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند امروز در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: رأی‌گیری در شعب استان کرمان به موقع کارشان را آغاز کردند و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.

وی همچنین از استقبال خوب مردم در سراسر استان کرمان در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: حتی تراکم جمعیت در برخی از شعب را شاهدیم.

استاندار کرمان اضافه کرد: ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رأی از آغاز رأی‌گیری در حال فعالیت هستند و همه شعب کارشان را آغاز کرده‌اند و اگر شعبه‌ای با اخلال مواجه شده است بر اساس تدابیری انجام شده به صورت آفلاین رأی‌گیری می‌کنند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

شمس‌الدینی رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمان هم در این نشست اظهار داشت: دو فروند بالگرد در دو نقطه هوانیروز و فرودگاه جیرفت برای اخذ رای در مناطق صعب‌العبور در حال آماده‌باش هستند و برای تامین امنیت نیز بالگرد و ریزپرنده‌ها به خدمت گرفته شده‌اند.

همچنین بصیری رییس ستاد انتخابات استان کرمان هم در این نشست اظهار داشت: ۲۰ شعبه به صورت آفلاین فعالیت کردند زیرا کد استعلامی نداشتند و یا در مناطق کوهستانی بودند و مشکل این شعب برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمار مشارکت در انتخابات به شکل لحظه‌ای  بالا می‌رود و حضور باشکوه مردم را شاهدیم و کمبود تعرفه نداریم و حتی تعرفه‌های مازاد بر واجدان شرایط هم هست.

بصیری شمار واجدان شرایط رای دادن در استان کرمان را 2 میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر ذکر کرد و بیان داشت: اگر ۱۰۰ درصد واجدان شرایط هم در انتخابات شرکت کنند تعرفه مورد نیاز را داریم.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمان افزود: خبرهای فضای مجازی قابل استناد نیست و مردم باید خبرها را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

بصیری با بیان اینکه تخلفات تبلیغاتی از ۷ صبح پنجشنبه تمام شده و اطراف شعب اخذ رای پاکسازی شده است، عنوان کرد: اگر تبلیغ له یا علیه کاندیدای دیده شود برخورد لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80019/ق/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول