اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محمدی‌لائینی: امروز روز حماسه و عید است

نماینده ولی فقیه در مازندران پس از حضور در شعبه اخذ رای قبل و بعد از رای‌گیری با مردم استان سخن گفت و به این نکته تاکید کرد که مردم رای‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

محمدی‌لائینی: امروز روز حماسه و عید است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمد باقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری، همزمان با روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه پس از حضور در شعبه اخذ رای واقع در مصلی بزرگ ساری قبل از رای، حضور مردم در پای صندوق رای را اقدامی مهم برای تعیین سرنوشت مملکت دانست و اظهار کرد: امروز با آرای حداکثری و حماسه‌آفرینی خودمان روز عید را رقم می‌زنیم.

وی افزود: مردم عزیزمان باید بدانند که یکی از بزرگ‌ترین نعمات خداوند قدرت انتخابات و سرنوشت است که به برکت انقلاب اسلامی به ما داده شده، شکر نعمت این است که از این قدرت استفاده کرده و حضور پیدا کنیم باید بدانیم که با رای ندادن در سرنوشت مملکت بی‌تاثیر هستیم که یک کار خنثی و غیرمسوولانه است.

محمدی‌لائینی گفت: امیدواریم همه همت کنند بیایند و به خواسته و ندای شهیدان خوب گوش دهند چرا که شهدا ما را به این حضور باشکوه و اقتدار ایران را دوچندان و دشمنان را مایوس کرده و ضریب امنیت ما را بالا می‌برد و آنها با این پشتوانه قوی مسیر خدمت را در پیش خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه بهتر است رای دادن را هر چه زودتر انجام بدهیم و به ساعات پایانی موکول نکنیم، پس از انداختن رای خود در صندوق، یادآور شد: حضور و حماسه امروز باید به یک جشن ملی تبدیل شود باید بدانیم که حضور مردمی علاوه بر تاثیر در مملکت ما در مجامع جهانی هم مهم است و رویش حساب باز می‌کنند.

این مسؤول اعلام کرد: حضور بالای مردم حواس دشمنان را جمع کرده و ضریب ایمنی مملکت را بالا می‌برد اگر حضور کمرنگ باشد  ضریب ایمنی کشور کاهش می‌یابد، نوع ارتباطات جهانی و بین‌المللی باز روی حمایت‌های مردمی است.

وی در خصوص فرموده مقام معظم رهبری درباره انتخابات، گفت: کمیت و انتخاب اصلح یا همان کیفیت برای ما مهم است باید بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها را انتخاب کنیم و از آن‌ها مشورت بگیریم، هیچ معامله‌ای نباید برای‌مان ملاک باشد بلکه شایستگی مهم است.

محمدی لائینی در پایان خاطرنشان کرد: مازندرانی‌ها همیشه خوش درخشیدند و برجستگی‌های فراوانی دارند امیدواریم حضور حداکثری امروز یکی از آن برجستگی‌ها بوده و دل رهبر را شاد کند، بنده خودم به نیت شهدا آمدم و این به مردم سفارش کردم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول