اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تنها در دو حوزه رای‌گیری اختلال داشتیم/ میزان تعرفه‌ها در همدان 30 درصد بیشتر از گذشته است

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه 29 هزار نفر انتخابات در استان همدان را برگزار می‌کنند و هیچ مشکلی برای تأمین تعرفه وجود ندارد گفت: تنها در دو حوزه رأی‌گیری استان همدان اختلال وجود داشت به سرعت برطرف شد.

تنها در دو حوزه رای‌گیری اختلال داشتیم/ میزان تعرفه‌ها در همدان 30 درصد بیشتر از گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزاد بخت صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد حضور گسترده مردم از ابتدای ساعات آغازین رأی گیری در صندوق‌های رأی بودیم اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ یک رخداد بسیار مهم است چراکه استکبار جهانی با همراهی صهیونیست‌ها و گروه‌های ضد انقلاب و رژیم‌های مرتجع منطقه تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم به کار بستند تا مشارکت حداکثری محقق نشود.

وی ادامه داد: البته دشمن غافل از این هستند که مردم ایران با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری آماده‌اند تا با یک نقش آفرینی موثر دیگر پاسخ محکمی به بدخواهان کشور بدهند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ستاد انتخابات در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده است افزود: امروز بستر یک انتخابات امن، سالم و بیطرفانه در استان فراهم است تا مردم بتوانند با حضور خود حماسه‌ای دیگر را شکل دهند. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند همکاری و تعامل خوبی با هیئت‌های نظارت انجام شد تصریح کرد: در استان همدان ۲۹ هزار نفر اجرای انتخابات را بر عهده دارند و همه فرمانداران در شهرستان‌های استان امکانات لازم را فراهم و از ساعات آغازین امروزی صندوق‌های شعب رأی آماده دریافت رأی مردم هستند.

آزادبخت با بیان اینکه تنها در دو حوزه رأی‌گیری استان همدان اختلال وجود داشت به سرعت برطرف شد ادامه داد: در مجموع اگر مشکلی در روند اخذ رای الکترونیکی ایجاد شود پیش‌بینی شده که رای گیری دستی انجام شود.

وی با اشاره به این که برخی افراد هستند که خواسته یا ناخواسته می‌خواهند از وجود مشکل بگویند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روند اخذ رأی‌گیری هیچ مشکلی وجود ندارد و فرآیند آن به خوبی در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور مسؤولان در برگزاری یک انتخابات باشکوه بودند گفت: امروز مردم استان قبل از ساعت هفت صبح در صندوق‌های رأی گیری حاضر بودند و این نشانگر وظیفه‌شناسی مردم، تقویت اقتدار ملی و تبعیت از ولایت است.  

وی با اشاره به اینکه با این نوع حضور برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد اظهار کرد: باید تشکری صمیمانه از مردم داشته باشیم که همواره هر جا به حضور آنها نیاز بوده به بهترین شکل ممکن حاضر شدند.

آزادبخت تأکید کرد: در این دوره از انتخابات ۳۰ درصد بیش از دوره قبل پیش بینی تعرفه شده و هیچ مشکلی در این حوزه به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول