اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت الله نوری همدانی: شرکت در انتخابات وظیفه عقلی و شرعی است

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و عقلی دانست و تاکید کرد: امروز مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و بدانند با کنار کشیدن مشکلات برطرف نمی‌شود.

آیت الله نوری همدانی: شرکت در انتخابات وظیفه عقلی و شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مسئله انتخابات همه باید شرکت کرده و وظیفه داریم که شرعا و عقلا در این انتخابات حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت مردم تاثیر دارد و بنابر این نباید نسبت به چنین مسئله‌ای بی تفاوت بود، گفت: امام خمینی(ره) فرموند که حفظ نظام ازاوجب واجبات است و باید همه تلاش کنند که نظام اسلامی حفظ شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه همه مردم موظف هستند در صحنه انتخابات حضور داشته باشند، گفت: امروز همه مردم در پای صندوق‌های رای هستند و باید بدانیم که کنار کشیدن کاری از پیش نمی‌برد و باید برای خدمت کردن و عمل به وظیفه در میدان باشیم.

وی انتخاب اصلح را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکلات فراوانی در ممکلت ما وجود دارد؛ مشکلات اقتصادی، مسکن، مسائل سیاسی و فرهنگی باید با انتخاب فردی که بتواند چنین مشکلاتی را حل کند برطرف شود.

آیت الله نوری همدانی از گرانی سرسام ور انتقاد کرد و افزود: باید کسی را انتخاب کنیم که سابقه روشنی در مدیریت داشته باشد و بتواند مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول