اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نامۀ مادر شهید مدافع حرم به مردم ایران/ زمان دفاع از این حرم فرارسیده است

مادر شهید مدافع حرم، شهید زکریا شیری، با انتشار نامه‌ای خطاب به ملت ایران، از آن‌ها برای مشارکت پرشور در انتخابات و دفاع از جمهوری اسلامی که سردار سلیمانی آن را حرم خوانده بود دعوت کرد.

نامۀ مادر شهید مدافع حرم به مردم ایران/ زمان دفاع از این حرم فرارسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقیه آقایی مادر شهید مدافع حرم شهید زکریا شیری با انتشار نامه‌ای خطاب به مردم ایران از مردم کشورمان برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

مادر شهید مدافع حرم در این نامه آورده است: اگر فرزند شهید من و هزاران شهید دیگر به عنوان مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و حریم انقلاب اسلامی، با اهدای خون و جان خود، دشمنان اسلام را پشت مرزها زمین‌گیر و امنیت را در کشور تأمین کردند.

خانم آقایی در بخش دیگری از این نامه آورده است: قطعاً حضور پرشور شما در پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات تأثیر پر رنگ‌تر و بیشتری در تولید امنیت پایدار و اقتدار برای ملت سرافراز ایران شرکت در انتخابات، دفاع از حرم است، دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران.

این مادر شهید خطاب به ملت ایران آورده است: هنوز داغ مرد میدان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دل‌ها زنده است، وصیتش یادمان است: «جمهوری اسلامی حرم است». حالا زمان عمل به وصیت شهدا است، زمان دفاع از این حرم فرارسیده است.

خانم آقای در انتهای این نامه عنوان کرده است: این بار نه با جان فشانی و خون، بلکه با حضور در پای صندوق‌های رأی از این حرم دفاع می‌کنیم، قطعا اگر زکریای من هم امروز حضور داشت، با وجود همه فشارهای اقتصادی و نگرانی‌ها و ناراحتی‌ها، دفاع از جمهوری اسلامی و تقویت نظام و انقلاب را برهمه چیزی مقدم می‌شمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید زکریا شیری در آذرماه سال 94 در سوریه و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسید اما پیکر وی در منطقه باقی ماند و سرانجام پس از گذشت 5 سال، در پاییز سال 99 و با تفحص پیکر پاک این شهید همراه سایر شهدای خان‌طومان به وطن بازگشت. کتاب «کاش برگردی» روایت مادر از شهید زکریا شیری نیز در سال 98 به کوشش محمدرسول ملاحسنی منتشر شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول