اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حضور در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور می‌شود

استاندار همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار نظام و قدرت فرد منتخب خواهد شد گفت: مردم حضور خود پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حضور در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در جمعه خبرنگاران با بیان اینکه رأی‌گیری با رعایت اصول بهداشتی و تا حد امکان در فضای باز برگزار می‌شود اظهار کرد: از مردم درخواست داریم که در ساعات اولیه رأی خود را بدهند و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه همه شعبات در حال اخذ رأی هستند افزود: در تمام یک‌هزار و ۴۳۷ شعبه، اخذ رأی در حال انجام است و برای پیش‌بینی میزان مشارکت هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امکان تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲ بامداد وجود دارد تصریح کرد: البته در روستاهایی که میزان جمعیت مشخص است بر اساس اعلام فرماندار در ساعت ۸ پایان رأی‌گیری را اعلام خواهیم کرد و در شهرها تمدید زمان رأی‌گیری مشخص است.

وی با بیان اینکه برای بیماران کرونایی هم امکان اخذ رأی وجود دارد ادامه داد: برای بیمارستان‌های غیر کرونایی صندوق سیار در نظر گرفته شده و ساز و کار اخذ رأی از بیماران کرونایی هم اندیشیده شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و با توجه به اصول مترقی قانون اساسی که نشات گرفته از نگاه بلند امام(ره) است مردم و حضور آنها در انتخابات یک رای واقعی و اثربخش است گفت: این حضور سرونوشت کشور را رقم می‌زند و مسیر حرکت کشور را در جهت اعتلای آرمان‌های انقلاب تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم در پای صندوق رای و انتخاب نخبگان در واگذاری مسئولیت‌ها برای انجام وظایف، نقش‌آفرینی می‌کنند گفت: امروز مسئولان کشور با رای مردم مستقیم و یا غیر مستقیم انتخاب می‌شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه رأی در تمام شئونات زندگی تاثیرگذار است اظهار کرد: هرچه میزان مشارکت افزایش یابد، انتخاب اصلح بیشتر محقق می‌شود که این مسئله نیز سبب افزایش اقتدار نظام و قدرت فرد منتخب خواهد شد.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول