اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

نمکی: حضور در انتخابات احترام به خون‌هایی است که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نثار شده است

وزیر بهداشت گفت: مشارکت در انتخابات، علاوه بر وظیفه و مسئولیت شرعی و قانونی، احترام به این خواست تاریخی ملت بزرگ ایران و همه مجاهدت‌ها و خون هایی است که برای برقراری نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن تا به امروز نثار شده است.

نمکی: حضور در انتخابات احترام به خون‌هایی است که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نثار شده است

به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس،  سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در حوزه انتخابیه دبیرستان دخترانه فرزانگان ایوانک گل افشان جنوبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا‌ و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه صندوق رای و ساز و کار انتخابات نماد جمهوریت و ماحصل افزون بر یک قرن تلاش و مبارزه و خواست عمومی ایرانیان است، اظهار کرد: مشارکت در انتخابات، علاوه بر وظیفه و مسئولیت شرعی و قانونی، احترام به این خواست تاریخی ملت بزرگ ایران و همه مجاهدت‌ها و خون هایی است که برای برقراری نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن تا به امروز نثار شده است.
 
وی اظهار امیدواری کرد: مردم عزیز ایران صرف نظر از گرایش های سیاسی و مواضع و سلایق مختلف، در این انتخابات حضور و مشارکت پرشور و آگاهانه ای داشته باشند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول