اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تصادف زنجیره ای در جاده چالوس/۷ نفر مصدوم شدند

رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از وقوع تصادف در جاده چالوس خبر داد و گفت:‌ طی این حادثه چهار خودرو با هم برخورد کردند که در پی این حادثه هفت نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره ای در جاده چالوس/۷ نفر مصدوم شدند

مهرداد بابایی،‌ رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز،‌امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج،‌ گفت:‌ حدوداً ساعت ۲ بامداد جمعه ۲۸ خرداد ماه تصادف ۴ دستگاه خودرو ال نود، پراید، ام وی ام و پژو ۴۰۵ به اورژانس استان البرز اعلام شد.

رییس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز ضمن تشریح حادثه تصادف در جاده چالوس،‌یادآور شد:‌ موقعیت جغرافیایی تصادف محدوده آدران گزارش شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد:‌ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد، حادثه ۷ مصدوم شامل ۴ زن و ۳ مرد داشت که همگی دچار صدمات متعدد شده بودند.

به گفته وی کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس، ابتدا اقدامات اولیه درمانی را برای مصدومین انجام داده و سپس همه ی آن ها را جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل کردند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول