اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشکلات صندوق‌های اخذ رأی الکترونیک حل شده و رأی‌گیری درحال انجام است

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان گفت: در حال حاضر تقریباً همه صندوق‌های اخذ رأی به شکل آنلاین و آفلاین رأی‌گیری را انجام می‌دهند.

مشکلات صندوق‌های اخذ رأی الکترونیک حل شده و رأی‌گیری درحال انجام است

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی پیرامون مشکلات پدید آمده در روند رأی‌گیری اظهار داشت: در بحث الکترونیکی کردن انتخابات در شهر اصفهان و شاهین شهر اختلال مختصر ایجاد شد به این دلیل که وزارت کشور کارتی را که قرار بود سامانه الکترونیک را راه‌اندازی کند با تأخیر به دست عاملان رسانده است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان افزود: دو روز است که مجموعه استانداری به گفته خود استاندار قرار است کارت را اخذ کنند، امروز ساعت ۶ این کارت‌ها به دست عوامل صندوق‌ها رسیده است بنابراین در اکثر شعب به ویژه برای شوراها آغاز انتخابات را از ساعت ۸ و نیم به بعد داشتیم که این مسأله، قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر صندوق‌های اخذ رأی الکترونیک راه‌اندازی شده است البته استاندار دستور داده که هرجا در روند خلل ایجاد به صورت دستی آرا اخذ شود.

نقدعلی با بیان اینکه مشکل دیگر بحث کندی سامانه الکترونیک است، افزود: برای شناسایی و ورود اطلاعات سامانه‌ها کند است و مردم را معطل می‌کند که درخواست داریم وزارت کشور سریعاً مشکل را حل کنند اگر لازم است سرعت اینترنت را افزایش دهند تا این مشکل موجب نشود حق مردم ضایع شود.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان گفت: درخصوص اختلالات، تا ساعت ۸:۳۵ که مرتبط بودیم حدود ۵۰ صندوق چنین مشکلی داشتند که در همان ساعت دستور اخذ رأی دستی را از استاندار گرفتیم اما در حال حاضر تقریباً همه صندوق‌های اخذ رأی به شکل آنلاین و آفلاین رأی‌گیری را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول