اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جمع‌آوری آرا در تویسرکان با 310 صندوق/ در هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نخواهیم شد

فرماندار تویسرکان با اشاره به پیش‌بینی 138 شعبه اخذ رای در شهرستان گفت: به جرات می‌گویم در هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نخواهیم شد؛ اما در صورت احتمال کمبود برگه تعرفه پیش‌بینی‌های لازم شده است.

جمع‌آوری آرا در تویسرکان با 310 صندوق/ در هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نخواهیم شد

سید رسول حسینی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به پیش‌بینی ۱۳۸ شعبه اخذ رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اظهار کرد: ۳۱۰ صندوق در سطح شهرستان تویسرکان آرای مردم را جمع‌‌آوری می‌‌کنند.

وی تعداد عوامل اجرای انتخابات در تویسرکان را حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و با بیان اینکه برگه‌های تعرفه را بر اساس آمار جمعیتی که در گذشته بوده، ملاک قرار دادیم تاکید کرد: به جرات می‌گویم در هیچ شعبه‌ای با کمبود تعرفه مواجه نخواهیم شد؛ اما در صورت احتمال کمبود برگه تعرفه پیش‌بینی‌های لازم شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با تاکید بر بررسی وضعیت تعرفه‌ها در سه بازه زمانی ۱۲، ۱۶ و ۲۰ گفت: به منظور پیشگیری از بسیاری از شایعات و اینکه ممکن است شبهاتی پیش آید تصمیم گرفته شده تعرفه‌ها بین شعب جابجا نشود و حتی‌المقدرو از صندوق استفاه شود مگر ناچار شویم.

وی با بیان اینکه تاکنون طی بازدیدها انجام شده از شعب اخذ رای با مشکل خاصی مواجه نبودیم بیان کرد: ساعت 6:15 مخزن از صندوق‌های رای تخلیه و تحویل عوامل اجرایی انتخابات شهرستان شد و ساعت 7 صبح تمام عوامل در شعب اخذ رای مستقر شدند.

حسینی با اشاره به اینکه شوراها در سه شهر تویسرکان، فرسفج و سرکان ششمین دوره انتخابات شورای شهر خوشبختانه به حد نصاب رسیده است خاطرنشان کرد: شوراهای همه روستاهای شهرستان به جز چهار روستا برای ششمین دوره انتخابات شورای روستا حد نصاب رسید.

وی از پیش‌بینی یک صندوق جمع آوری آرا برای جامعه عشایری در تویسرکان خبر داد و با اشاره به جمع‌آوری آرا طبق برنامه‌ریزی انجام شده از برخی مراکز چون زندان، مراکز درمانی، نماز جمعه و... توسط یک صندوق سیار، تعداد افراد واجد شرایط رای در تویسرکان را 87 هزار 590 نفر اعلام کرد که یک‌هزار و 796 نفر از این تعداد رای‌اولی هستند.

فرماندار شهرستان تویسرکان مشارکت حداکثری را رمز بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: قطعا مردم ولایی و مجاهد ایران با حضور در پای صندوق‌های رای همچون همیشه حماسه خلق خواهند کرد.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول