اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سخنگوی علوم پزشکی یزد: 230 ناظر بهداشتی انتخابات استان را کنترل می کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: کارشناسان مرکز بهداشت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای استان یزد نظارت کامل دارند.

سخنگوی علوم پزشکی یزد: 230 ناظر بهداشتی انتخابات استان را کنترل می کنند

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی فراهم شده، اظهار کرد: آموزش‌های لازم به مسئولان برگزاری انتخابات در شعبه اخذ رأی داده شده است.

وی با بیان این‌که ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی استان نظارت دارند افزود: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری ‌های مسری به خصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه‌های انتخابات در سطح استان به صورت ثابت یا سیار در حوزه‌های اخذ رای با حضور این ناظران صورت می گیرد.

سلمانی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های انتخابیه مطلوب ارزیابی می شود افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۲ متر، استفاده از ماسک و ضدعفونی محیط است و بهتر است رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رأی دهندگان امری ضروری است و همراه داشتن ماسک در شعب اخذ رأی توسط مردم الزامی است اضافه کرد: از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رای جلوگیری می شود تا مردم استان با اطمینان خاطر پای صندوق های اخذ رای حاضر شده و در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشور خود سهیم باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مشکلی گزارش نشده است و نظارت جدی در این زمینه به صورت بکارگیری ناظر در شعب انتخاباتی در حال انجام است.

به گزارش فارس از یزد، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان د کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول