اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح حامیان سلامت در شعب اخذ رأی سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: جمعیت هلال احمر نسبت به استقرار اعضای جوان خود در شعب اخذ رأی برای اجرای طرح حامیان سلامت اقدام کرد.

اجرای طرح حامیان سلامت در شعب اخذ رأی سمنان

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با هماهنگی وزارت کشور نسبت به استقرار اعضای جوان خود در شعب اخذ رأی جهت اجرای طرح حامیان سلامت اقدام کرده است.

وی گفت: در راستای اجرای طرح حامیان سلامت در زمان رأی‌گیری در شعب اخذ رأی، اعضای جوان هلال‌احمر استان سمنان با حضور خود در راستای رعایت نکات بهداشتی در زمینه پیشگیری از کرونا اقدام می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اعلام اینکه بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای جوان هلال‌احمر این استان در این طرح مشارکت دارند، افزود: طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با فرمانداری‌های استان، وظیفه این اعضا غربالگری بیماری کرونا، توصیه‌های بهداشتی برای رأی‌دهندگان و کمک به بهبود فرآیند اخذ رأی است.

محمدخانی تصریح کرد: اجرای طرح حامیان سلامت از ابتدای فرآیند رأی‌گیری در استان سمنان آغاز شده است و تا پایان آن ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول