اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

شمخانی: همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان‌ این‌که هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم بخورد، قابل احترام است، گفت: امیدوارم همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند.

شمخانی:  همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (جمعه) در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت و رای خود را به صندوق اخذ رای مستقر در مسجد ولی عصر انداخت.

 

 

وی پس از آن در جمع خبرنگاران گفت: به سهم خود لازم می‌دانم از همه شخصیت‌های بزرگواری که با احساس مسئولیت برای حضور در انتخابات، اعلام آمادگی کردند سپاسگزاری کنم.
شمخانی افزود: هر گامی که برای افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری برداشته می‌شود، اقدامی در مسیر افزایش اقتدار، امنیت و مشروعیت نظام اسلامی و شرط لازم برای پیشرفت و توسعه و افزایش جایگاه بین‌المللی ایران عزیز است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: هر نتیجه‌ای در انتخابات پیش رو رقم بخورد، به دلیل این که نظر اکثریت مشارکت کنندگان در انتخابات است، قابل احترام می‌باشد، اما مهمتر از نتیجه، اصل حضور و مشارکت مردم است.
شمخانی گفت: امیدوارم پس از اعلام نتایج انتخابات، رقابت‌ها جای خود را به برادری، همکاری و تلاش مشترک برای اعتلای کشور و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه بدهد و همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول