اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

راه حل تغییر در همه جای دنیا انتخابات است/ رشیدی: ایران باید از داخل توانمند شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای ما این است که جمهوری اسلامی خودش در داخل توانمند باشد و اگر این توانمندی اتفاق بیفتد مطمئن باشید دشمنان مجبور به تعامل با ایران اسلامی خواهند شد.

راه حل تغییر در همه جای دنیا انتخابات است/ رشیدی: ایران باید از داخل توانمند شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در مسجد جامع کرمانشا،ه رای خود را به صندوق انداخت.

وی انتخابات در هر کشور را نشانه بروز و ظهور دموکراسی و مردم سالاری دانست و گفت: در کشور ما این مردم سالاری به عنوان مردم سالاری دینی تعریف می‌شود.

رشیدی ادامه داد مردم ما در چارچوب قانون اساسی در انتخابات مشارکت می‌کنند و رئیس جمهور و نمایندگان خود در مجلس و شورای شهر را انتخاب می‌کنند که این یک اتفاق بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در بین کشورهای جهان، همواره مشارکت ما جز بالاترین میزان مشارکت‌ها بوده است، گفت: یقیناً در این انتخابات نیز مشارکت بالاست و آنچه که از صندوق‌های رای تا الان می بینیم به لطف خدا مؤید این موضوع است.

رشیدی تصریح کرد: مردم همیشه پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند و در این برهه‌ی حساس باید با یک عزم و بالاتر بیشتر حضور داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد رئیس جمهور منتخب دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم را رفع کند و گلایه‌های موجود از وضعیت اقتصادی برطرف شود و به سمت ایرانی آباد و سربلند و قوی حرکت کنیم.

این نماینده مجلس در خصوص راهکار تغییر و برون رفت از وضعیت موجود، اظهار داشت: اولین کار برای تغییر، انتخابات است یعنی انتخابات به خودی‌خود منجر به ایجاد تغییر می‌شود.

وی ابراز داشت: ما نیازمندیم رئیس جمهور منتخب با یک عزم جهادی و با نگاه به ظرفیت‌های درونی چه از نظر منابع انسانی و چه منابع خدادادی و قطع امید از کشورهای بیگانه‌ای که تا به امروز سد راه ما شده‌اند، کار کند.

رشیدی در پایان گفت: مبنای ما این است که جمهوری اسلامی خودش در داخل توانمند باشد و اگر این توانمندی اتفاق بیفتد مطمئن باشید دشمنان مجبور به تعامل با ایران اسلامی خواهند شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول