اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مشارکت بیش از ۵۲ درصد واجدین شرایط در «تفت» یزد/ فرماندار: تعرفه کم آوردیم!

فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه مشارکت شهروندان در این شهرستان خوب و پرشور بوده است گفت: در این شهرستان مشارکت بالای ۵۲ درصد بوده به طوری که شهرستان تفت با کمبود تعرفه رای مواجه شد.

مشارکت بیش از ۵۲ درصد واجدین شرایط در «تفت» یزد/ فرماندار: تعرفه کم آوردیم!

به گزارش خبرنگار فارس مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، علیرضا نوکار اظهار کرد: خوشبختانه روند برگزاری انتخابات و حضور مردم شهرستان در شعب اخذ رای پرشور بوده و تاکنون بیش از ۵۲ درصد واجدین شرایط در شهرستان در این انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان این‌که در شهرستان تفت ۱۲۴ شورای شهری و روستایی تشکیل می شود افزود: ۱۲۱ شورای روستایی و ۳ شورای شهری در شهر نیر، بخ و تفت بر اساس رای مردم تشکیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به استقبال خوب شهروندان در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان تفت با کمبود تعرفه مواجه شدیم که درخواست تامین تعرفه رای به مرکز استان دادیم و امیدواریم به زودی تعرفه‌ها به شهرستان برسد.

نوکار با اشاره به این‌که بیش از ۳۳ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دهی هستند تصریح کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ نفر رای اولی ها در این شهرستان هستند که تا این لحظه مشارکت خوبی در انتخابات داشته اند.

انتهای پیام/ص/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول