اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است

نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان گفت: انسان عزیز و مقتدر نباید ذلیل دیگران واقع شود و انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است.

انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی و شرکت در انتخابات، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: عزت برای سه گروه است یکی از آنِ خدا و دیگری از آنِ رسول خدا و گروه سوم هم مؤمنین هستند و این مؤمن است که همواره عزیز و مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان حضور در انتخابات را نشان عزت و حریت و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: برای طواف حرمِ حریمِ اسلام باید در میقات انتخابات لبیک عشق سر داد و هر کس می‌خواهد در جهاد اصغر سردار و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شریک باشد باید دشمن را زیر انگشت برگه انتخابات خود خرد کند.

وی با اشاره به بیان سردار شهید اسلام سلیمانی که فرمود ایران حرم است، تصریح کرد: اگر امروز شهدا در بین ما حضور داشتند اولین مدافعان عزت و اقتدار ایران عزیز با حضور در پای صندوق‌های رأی بودند.

آیت‌الله سلیمانی حضور حداکثری در انتخاب اصلح را شکوه اقتدار سلیمانی در میدان جهاد کبیر دانست و گفت: انسان عزیز و مقتدر نباید ذلیل دیگران واقع شود و انتخابات بارزترین جلوه مبارزه با ذلت است.

به گزارش فارس، انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفت صبح همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان شروع شد و تا ساعت دو بامداد ۲۹ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول