اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشارکت بالا و انتخاب درست قوت‌بخش پایه‌های حکومت اسلامی است

امام جمعه شهرکرد گفت: در جبهه مقاومت نیز نگاه‌ها به انتخابات ایران است که اگر انتخابات با مشارکت بالا و رای درست شکل بگیرد حتماً می‌تواند پایه‌های اسلام و نجات محرومان را قوت بخشد.

مشارکت بالا و انتخاب درست قوت‌بخش پایه‌های حکومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که این سال‌ها اشتباهات بسیاری کرده‌ایم یا با انتخاب‌ها یا با سوءمدیریت‌ها، گفت: درست است که باید ایمان داشته باشیم اما لوازم ایمان یعنی عدم تجاوز به بیت‌المال، رعایت عدالت و... و یک جامعه ایمانی باید آن‌ها را رعایت کند که متأسفانه در بسیاری از این موارد کوتاهی شده که نتیجه آن را امروز می‌بینیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: امروز با انتخاب درست روز جبران اشتباهات و بعد از انتخابات نیز روز مطالبه جدی از مسئولان است که خداوند نیز به برکت ایمان ما را بهره‌مند می‌کند.

وی با بیان اینکه ۲۸ خرداد روزی سرنوشت‌ساز برای ایران است، ادامه داد: انتخابات در حال انجام و گزارشات امیدوارکننده است، از جاهای مختلف استان و کشور خبرهای خوبی از استقبال  بالای مردم داریم که در نهایت آمار خوبی از مشارکت اعلام خواهد شد.

نکونام با بیان اینکه انتخابات آثار درونی، منطقه‌ای و جهانی دارد، بیان کرد: آثار درونی انتخابات یک حرکت جدید با انسان‌های تازه نفس، عزم و اراده جدی، شناخت از مشکلات و کارنامه روشنی است که قبلاً نشان داده‌اند که اگر این افراد انتخاب شوند حتماً می‌توانند مؤثر باشند.

امام جمعه شهرکرد به آثار منطقه‌ای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: در جبهه مقاومت نیز نگاه‌ها به انتخابات ایران است که اگر انتخابات ایران با مشارکت بالا و رای درست شکل بگیرد حتماً می‌تواند پایه‌های اسلام و نجات محرومان را قوت بخشد و تمدن‌سازی نیز اثر جهانی انتخابات و بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه تبلیغ در جامعه اسلامی از ضرورت‌ها است و دو عرصه عمومی و اختصاصی دارد، افزود: عرصه عمومی تبلیغ وظیفه همگان است که به حق دعوت کنند و در مرحله اختصاصی دستگاه‌ها، متولیان و آن‌هایی که رسالت تبلیغات دارند باید در راستای تبلیغ تلاش کنند که تبلیغ باید همراه با استدلال، گفتار زیبا، لین بودن و ترسیم حقایق و ... همراه باشد و هنر در عرصه تبلیغ بسیار موثر است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول