اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد شعبه سیار برای اخذ رأی بیماران قرنطینه در شاهرود

فرماندار ویژه شاهرود گفت: با توجه به اینکه تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، شعبه سیاری برای دریافت آرای این افراد در نظر گرفته شده است.

ایجاد شعبه سیار برای اخذ رأی بیماران قرنطینه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و به همین منظور شعبه سیاری برای دریافت آرای این افراد در نظر گرفته شد، اظهار کرد: از آنجایی که اطلاعات بیماران قرنطینه در سامانه وزارت بهداشت به ثبت رسیده است، با اعلام خبر قبلی صندوق اخذ رأی به منازل آنها فرستاده می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات، اضافه کرد: از مجموع ۲۳۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود، برای راحتی بانوان ۱۵ شعبه ویژه آنان راه‌اندازی شده است.

فرماندار ویژه شاهرود بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل صندوق‌های دریافت رأی نیز تأکید کرد و گفت: به‌منظور حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع در شعبه‌ها از شهروندان می‌خواهیم در ساعت‌های ابتدایی و خلوت‌تر پای صندوق حاضر شوند.

جلالی از اصحاب رسانه نیز قدردانی و بیان کرد: خبرنگاران از ۱۸ اسفندماه سال گذشته همراه ما بودند و اخبار انتخابات را به‌خوبی به مردم اطلاع‌رسانی کردند؛ امروز نیز از ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور یافتند که این موضوع نیز جای تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول