اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مشارکت پرشور آملی‌ها در پای صندوق‌های رای

فرماندار شهرستان آمل از مشارکت پرشور آملی ها در پای صندوق رای خبر داد و گفت: در هر شعبه ۲۰ تا ۲۵ نفر عوامل اجرایی حضور دارند و در مجموع بیش از ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی در این شهرستان آموزش دیدند.

مشارکت پرشور آملی‌ها در پای صندوق‌های رای

به گزارش خبرگزاری فارس، از صبح امروز ۲۸ خردادماه، مردم شهر هزار سنگر آمل با حضور در پای صندوق های رای مشارکت پرشوری را در انتخابات رقم زدند.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی، همه شهروندان با هر سلیقه سیاسی در پای صندوق های رای حاضر شدند، گفت: مشارکت پرشور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق خواهد کرد.

شریعت با بیان اینکه همه مردم و مسؤولان از مشکلات معیشتی آگاه هستند، ادامه داد: امروز زمان قهر با صندوق‌های رای نیست و باید برای اقتدار کشور و برطرف کردن مشکلات در پای صندوق‌های رای حاضر شد.

فرماندار شهرستان آمل با تاکید بر اینکه سلامت مردم در کنار مشارکت بسیار معم است، افزود: همه کسانی که رای می دهند از ماسک و وسایل شخصی استفاده کنند.

شریعت با اشاره به اینکه تمام شعبات در بخش و ۶ شهر در حوزه‌های انتخابی از ابتدای صبح آغاز به کار کردند، گفت: در هر شعبه ۲۰ تا ۲۵ نفر عوامل اجرایی حضور دارند و در مجموع بیش از ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی در این شهرستان آموزش دیدند.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع شعبه ۴۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان آمل افزود: در این شهرستان ۱۴۲ شعبه اخذ ای ثابت و ۶ سیار وجود دارد.

فرماندار شهرستان آمل اضافه کرد: ۱۴۸ شعبه در شهرهای آمل مرکزی، دابودشت، امامزاده عبداله و لاریجان داریم.

شریعت با اعلام اینکه ۲۸۴ شعبه اخذ رای در روستاها است که در مجموع ۳۶۶ شعبه اخذ رای ثابت و ۶۶ شعبه سیار در شهرستان آمل تعیین شده است، گفت: از ۴۲۰ هزار جمعیت این شهرستان، ۲۹۸ هزار و ۱۸۹ نفر واجد شرایط رای دهی هستند و همچنین امسال ۱۳ شعبه اخذ رای در آمل اضافه شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول