اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تاکید مردم بر شرکت در انتخابات/ حضور در انتخابات ادای دین به شهدا است

حضور پرشور مردم لرستان پای صندوق های رای بار دیگر نشان داد که مردم به نظام و انقلاب پایبند هستند.

تاکید مردم بر شرکت در انتخابات/ حضور در انتخابات ادای دین به شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز و همزمان با آغاز رای گیری مردم ولایت‌مدار لرستان در شعب اخذ رای حاضر شدند.
گزارش فارس حاکی از حضور پرشور و سرنوشت ساز مردم لرستان پای صندوق های رای است.

ازدحام جمعیت شعب اخذ رای بار دیگر نشان داد که مردم همواره و در همه برهه ها فرصت شناس بوده‌اند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
در ساعات ابتدایی رای گیری شاهد مشکل در دستگاههای‌اخذا رای بودیم، به طوری که نماینده ولی فقیه لرستان این موضوع انتقاد کرد، اما محمود ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان خبر از رفع این مشکل داد.

 

تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات 

یک شهروند خرم‌آبادی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: حضور در پای صندوق های رای علاوه بر اینکه سرنوشت کشور را تعیین می‌کند، خنثی کننده توطئه دشمنان است.

علی میر بیان کرد: حضور مردم در ساعات ابتدایی صبح نشان داد مردم به نظام و انقلاب پایبند هستند.

وی گفت: با وجود تلاش دشمن برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات اما همچنان که می‌بینید مردم حضوری پرشور در انتخابات داشتند.
یکی دیگر از شهروندان خرم‌آبادی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ،شرکت در انتخابات یک واجب شرعی ، تکلیف سیاسی و اجتماعی است.

جمشید بیرانوند افزود: حضور حداکثری به طور قطع تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر و پیروی از ولی فقیه است.

فاطمه حیدری افزود: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲ رکن اصلی پرشور بودن و انتخاب فرد اصلح دارد که رعایت این ۲ اصل به طور قطع موجب افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع بین‌المللی و یاس و ناامیدی در دشمنان قسم خورده است.

تسلیم خواسته دشمنان نمی‌شویم 

یک شهروند پلدختری نیز با اشاره به پرچمی که بر فراز مله کوه در محل قبور مبارک 2 شهید گمنام برافراشته شده ، گفت: برای سرافرازی ملتم که هیچ گاه جلوی هیچ مستکبر، زورگو و چپاولگری سرخم نکرده رای می دهم تا این بار نیز تسلیم خواسته دشمنان نشده باشم.

سیاوش کرموند اظهار کرد: بیش از چهار دهه برای رهایی از سلطه اجنبی و چپاول سرمایه های ملی و حاکم شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی عزم خود را جزم کردیم تا رژیم ستمشاهی را از مملکت خارج کنیم.

وی افزود: اکنون نیز هیچگاه اجازه نمی دهیم ارزش‌هایی که با خون پای آن امضا شده خدشه دار شود.

 

حضور در انتخابات و ادای دین به شهدا 

یکی دیگر از شهروندان پلدختری نیز با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت : در 8 سال دفاع مقدس جوانان ما برای حفظ  آرمان‌ ها انقلاب اسلامی  و برای دفاع از ناموس و میهن از جان خود گذشتند، اکنون نوبت ما است که با وجود مشکلات و سختی‌ها  شرکت در انتخابات دین خود را به امام و شهدا ادا می کنم.

فاطمه ترکارانی افزود: دشمن می‌داند که حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح به طور قطع در کاهش مشکلات موجود تاثیرگذار و موجب اقتدار نظام و ملت ایران در صحنه های بین المللی و موجب گام های بلند در داخل در راستای غلبه بر مشکلات است.

این شهروند بیان کرد: دشمن مدام با فتنه انگیزی و شایعه پراکنی در چارچوب های حساب شده، علیه نظام و مملکت سعی در دلسرد کردن مردم و عدم حضور آنها پای صندوق‌های رای دارد.

وی گفت:  این درحالی است که ملت ما  در راه حفظ  آرمان ها و ارزش‌های انقلاب بدترین شرایط و سختی ها را تحمل کرده و همواره در میدان حضور دارند.

مشارکت بالای مردم در انتخابات 

استاندار لرستان نیز عنوان کرد: مردم مانند همیشه باشکوه در صحنه حاضر بودند و خیلی خوشحالیم؛ پیش‌بینی می‌کنیم همه از این انتخابات استقبال کنند و با شور برگزار شود.

سید موسی خادمی با بیان اینکه امیدواریم شاهد مشارکت خوب و برگزاری گسترده انتخابات باشیم، افزود: در این رابطه زمینه‌های لازم به وجود آمده و تمهیدات اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اختلالات به وجود آمده در ساعات اولیه انتخابات گفت: اختلالات مربوط به همان ساعات اولیه بود، هم اکنون نیز رای‌گیری به خوبی در حال انجام است و مشکلی ندارد.

استاندار لرستان از مردم خواست در همین ساعات ابتدایی رای خود را به صندوق بیاندازند.

خادمی گفت: امسال ۱۵ درصد به شعب اخذ رای اضافه شده تا مردم با فراغ بال و در حداقل تجمع بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ناظر بهداشتی هم در شعب حضور دارد و اقدامات لازم بهداشتی در این مکان‌‌ها رعایت می‌شود اما مردم نیز باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار لرستان از مردم خواست، با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در رای‌گیری شرکت کنند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

 

وضعیت نرمال شبکه مخابرات و تلفن همراه در سطح استان و شعب اخذ رأی 

مدیر مخابرات منطقه لرستان از وضعیت نرمال شبکه ارتباطی مخابرات در سطح استان و شعب اخذ رای خبر داد. 

نبی‌الله شمسی‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مخابرات و ستاد انتخابات استان آماده باش اکیپ‌های عملیاتی مخابرات منطقه لرستان در سطح استان تهیه و ابلاغ شده است. 

وی گفت: همکاران ما تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط مطمئن و پایداری شبکه در طول انتخابات به‌کار گرفته‌اند و تاکنون ارتباطات در سطح استان نرمال بوده است.

جمع آوری آراء بیماران کرونایی با شعب سیار اخذ رأی

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: آراء بیماران کرونایی را شعب سیار اخذ رأی جمع‌آوری می‌کنند.

احمد گودرزیان افزود: با توجه به شرایط خاص بهداشتی در این دوره از انتخابات، آراء بیماران کرونایی را شعب سیار اخذ رأی جمع‌آوری می‌کنند.

وی تصریح کرد: از آن جا که حتی یک رای می تواند در تعیین نتیجه انتخابات و به تبع آن، تعیین سرنوشت کشور موثر باشد، بیماران مبتلا به کرونا نیز می توانند از حق خود برای شرکت در این دوره از انتخابات استفاده کنند.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد ادامه داد: بنابراین مقرر شد آراء بیماران مبتلا به کرونا با استفاده از صندوق های سیار اخذ رای جمع آوری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول