اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله صهیونیست‌ها به تظاهرات فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی + فیلم و عکس

نیروهای پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به تظاهرات فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی،‌ سعی کردند آنها را سرکوب کنند.

حمله صهیونیست‌ها به تظاهرات فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی + فیلم و عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از مردم فلسطین امروز (جمعه) در اعتراض به توهین صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، در مسجدالاقصی تظاهرات کردند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب» فلسطینی‌ها بعد از برپایی نماز باشکوه جمعه در مسجدالاقصی، علیه این اهانت نابخشودنی صهیونیست‌ها به پا خواستند و شعارهایی در حمایت از پیامبر خاتم (ص) سر دادند.

بعد از این تظاهرات، تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست تا بُنِ دندان مسلح با هتک حرمت مسجدالاقصی، به فلسطینی‌های معترض حمله کردند.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» نیز گزارش داد نیروی پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی با یورش بردن به داخل صحن مسجدالاقصی، گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور به سمت تظاهرات‌کنندگان فلسطینی شلیک کرد.

بر اساس این گزارش‌ها، همزمان با اعزام نظامیان صهیونیست بیشتر به «باب الاسباط» در مسجدالاقصی، پلیس اسرائیل نیز گروهی از جوانان فلسطینی را در همان مکان بازداشت کرد.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از قدس اشغالی نیز نشان می‌دهد یک فروند پهپاد عکاسی متعلق به ارتش رژیم اشغالگر، در آسمان مسجدالاقصی در حال پرواز است.

رسانه‌های محلی همچنین گزارش دادند «سندس عویس» روزنامه‌نگار فلسطینی در هنگام درگیری با نیروهای اشغالگر در داخل مسجدالاقصی مجروح شد و به بیمارستان «المقاصد» منتقل شد.

دفتر  هلال احمر فلسطین در بیت‌المقدس نیز خبر داد که در پی هجوم نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی ۳ فلسطینی در «باب السلسله» هدف اصابت گلوله‌های پلاستیکی قرار گرفته و به‌دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شدند.

روز سه‌شنبه بود که تعداد زیادی از صهیونیست‌ها با حمایت نیروهای ارتش و پلیس، مراسم تنش‌زا و تحریک‌آمیزی موسوم به «راهپیمایی پرچم» را در بخش قدیمی شهر قدس اشغالی برگزار کرده و در بخشی از آن به ساحت پیامبر نور و رحمت (ص) اهنت کردند. (جزئیات بیشتر)

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول