اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

به وقت انتخابات در کردستان/حماسه‌سازان همیشگی امروز هم آمدند

امروز مردم کردستان از شیعه و سنی به عنوان نماد و الگوی وحدت آفرین ایران با حضور با شکوه پای صندوق‌های رأی ولایتمداری و عشق به میهن و نظام را به منصه ظهور رساندند.

به وقت انتخابات در کردستان/حماسه‌سازان همیشگی امروز هم آمدند

خبرگزاری فارس کردستان/ تاریخ انقلاب اسلامی پر از صفحات زرین حماسه‌سازی مردم مرزدار و غیور کردستان است مردمانی که همواره با حضور پرشور در تمامی عرصه‌هایبه ویژه انتخابات ضمن نشان دادن باور، وفاداری و ایثارشان به آرمان‌های والای نظام مقاومت و ایستادگی خود در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان تثبیت کرده‌اند.

امروز مردم کردستان از شیعه و سنی به عنوان نماد و الگوی وحدت آفرین ایران با حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی ولایتمداری و عشق به میهن و نظام را به منصه ظهور رساندند و نشان دادند با وجود تمام هجمه‌ها و مشکلات همچنان محکم پای نظام ایستاده‌اند.

مردمان مرزدار کردستان یک صدا با دیگر مردمان کشور برای خلق حماسه دیگری به میدان آمدند تا برگ زرین دیگری را به افتخارات تاریخ پرافتخار کردستان همیشه قهرمان بیفزایند.

وارد مسجد جامع سنندج که می‌شوم، خیلی‌ها برای ادای تکلیف چند ساعتی است، شناسنامه به دست روی پا ایستاده‌اند.

مردمانی که با وجود گله‌مندی از شرایط اقتصادی و ناکارآمدی‌های مدیریتی بازهم به صحنه آمده‌اند تا در این آزمون بزرگ سیاسی مشارکتی مورد قبول داشته باشند.

می گوید: امروز شاهد هستیم که مردم از پیر و جوان برای ادای تکلیف شرعی به میدان آمده‌اند و با شرکت در انتخابات دین خود را به انقلاب ادا می‌کنند.

شرکت حداکثری مردم با وجود تمام هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان تیر محکمی به قلب بدخواهان نظام زد و برگ زرین دیگر در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

مردم ایران با حضور پای صندوق‌های اخذ رای نشان دادند امانت‌دار واقعی برای خون شهدا و انقلاب هستند موضوعی که دشمنان را سخت خشمگین می کند.

مشارکت مردم کردستان در انتخابات نشان از ولایت‌مداری و بصیرت آنان است همانطور که مشاهده می‌کنیم مردم از ساعت‌ها قبل در صف برای مشارکت در این عرصه سیاسی و مهم در صف انتظار ایستاده‌اند.

هدف از مشارکت ادای دین به نظام و دادن این امانت الهی به فرموده قرآن به دست صاحب آن است مردم ایران طی سال‌های اخیر به خاطر تحریم‌ها و برخی بی‌مدیرتی‌ها شرایط سختی را داشته‌اند اما امروز نشان داده‌اند این سختی‌ها هرگز آنان را از میدان دور نمی‌کند.

مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین در بین کانیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا مشت محکمی به دهان شمنان زدند.

مشارکت حداکثری مردم پیام قاطع به دشمنان

مشارکت مردم در انتخابات امروز پیام‌های داخلی و بین‌المللی زیادی داشت که دشمنان هرگز فراموش نخواهند کرد.

مردم با حضور خود ادای تکلیف کردند امیدواریم کسانی هم که به عنوان منتخب مردم در شوراهای شهر و روستا به ویژه به عنوان رییس جمهور انتخابات می شود با خدمت به این مردم امانت دار تک تک این آرا و مشارکت با بصیرت مردم باشند.

هدف من از شرکت در انتخابات ادای دین بود همه باید با مشارکت خود نشان دهیم که پایند انقلاب و ارزش‌های آن باشیم.

دفاع از آرمان‌ها

رأی اولی است و نخستین بار است که موفق به مشارکت در چنین عرصه مهم و سرنوشت سازی شده است، می‌گوید: از اینکه حق انتخاب دارم بسیار خوشحال هستم و حس می‌کنم می توانم در تعیین سرنوشت و آینده کشورم تاثیرگذار باشم.

دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن و انتخاب فرد اصلحی برای گذر جامعه از مشکلات موجود مهمترین هدفم در شرکت در انتخابات است و امیدوارم با مشارکت بالای مردم بتوانیم دولت قوی را که بتواند به مشکلات موجود در جامعه پایان ببخشد شاهد باشیم.

مردم محکم ایستاده‌اند

مردم به ویژه کردستانی‌های مرزدار همیشه ثابت کرده‌اند که پای نظام ایستاده‌اند این مشارکت نشان می‌دهد که در تصمیمات کشور خود سهیم هستند.

هر ایرانی که به مملکت خود افتخار می کند باید در این صحنه مهم مشارکت داشته باشد، ما به پای این نظام خون دادایم مردم کردستان  ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی پای نظام ایستاده‌اند و حاضر نیستند حتی یک قدم از ارزش‌ها و آرمان‌های آن عقب‌نشینی کنند.

به امید تغییر آمده ایم

شرکت در انتخابات را ادای دین به نظام می دانیم این انتظار را از مسئولان داریم که برای این مردم که همیشه مشارکت معناداری در عرصه های مهم و سرنوشت‌ساز داشته‌اند کار بکنند.

مشکلات زیادی جامعه ما را درگیر کرده است اما مردم با تمام این مشکلات همچنان پای نظام ایستاده اند، مهمترین مطالبه ما از رئیس جمهور آینده این است که به فکر اشتغال جوانان و اقتصاد رها شده مردم باشد.

انتهای پیام/2330/71/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول