اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خشکاندن ریشه فساد مستلزم اقدامات قوای سه گانه است

امام جمعه گلپایگان گفت: خشکاندن ریشه فساد مالی و اقتصادی و عمل قاطع و گره گشا در این باره مستلزم اقدامات تمام قوای سه گانه است.

خشکاندن ریشه فساد مستلزم اقدامات قوای سه گانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات قابل تحسین است،  اظهار داشت: مردم بار دیگر با شرکت با شکوه و گسترده خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه شرکت با شکوه مردم گلپایگان در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی و فهم و درک و بینش بالای سیاسی است، گفت: مردم با رأی دادن به حرف دشمنان نه گفتند چراکه می‌دانستند تنها راه‌حل مشکلات شرکت در انتخابات است نه قهر کردن و نرفتن به پای صندوق‌های رأی.

کرامتی بیان داشت: مردم با انتخاب اصلح می‌توانند در سرنوشت کشور دخالت کنند، شرکت در انتخابات نشان دهنده عزم و اراده بیدار ملت ایران است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه یکم تا هفتم تیرماه هفته قوه قضاییه است، گفت: یکی از ارکان مهم هر نظامی قوه قضاییه است، فلسفه شکل‌گیری قوه قضاییه، اجرای عدالت و حل و فصل منازعات و خصومت میان افراد و مبارزه با مفسدان است و فردی که مدیریت قوه قضاییه را بر عهده می‌گیرد باید عالم و عادل باشد و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرد که در این سال‌های اخیر رویکرد خوبی را در قوه قضاییه شاهد بودیم.

وی در پایت گفت: خشکاندن ریشه فساد مالی و اقتصادی و عمل قاطع و گره گشا در این باره مستلزم اقدامات تمام قوای سه گانه است اما قوه مجریه با نظارت و سازمان یافتگی و دقت و عمل بدون اغماض می‌تواند از بروز و رشد فساد مالی در دستگاه‌ها پیشگیری کند و قوه قضاییه با استفاده از کارشناسان خود می‌تواند جامعه را از دامن فساد پاک کند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول