اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مرگ مرد سیاه‌پوست بعد از زیر گرفته شدن توسط پلیس آمریکا

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، یک مرد سیاه‌پوست که بر اثر تیراندازی از ناحیه بازوی چپ زخمی شده و با پلیس برای دریافت کمک تماس گرفته بود، به جای دریافت کمک، با خودروی پلیس زیر گرفته شد.

مرگ مرد سیاه‌پوست بعد از زیر گرفته شدن توسط پلیس آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق گزارش‌ها و اعلام پلیس، یک خودروی متعلق به پلیس ایالت اوهایو در آمریکا، مردی را که بر اثر تیراندازی زخمی و با ۹۱۱ (شماره اضطراری پلیس در آمریکا) برای دریافت کمک تماس گرفته بود، با همان خودرویی که قرار بوده به وی کمک کند، زیر گرفته شد و جان خود را از دست داد. 

طبق گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک پست»، «اریک کول» ۴۲ ساله اواخر روز یکشنبه در شهر «اسپرینگفیلد» اوهایو زیر گرفته شد و صبح روز بعد جان باخت که نتایج کالبد شکافی، جراحت بر اثر ضربه، شکستگی و خونریزی داخلی را نشان داد.

«لی گراف» رئیس پلیس این شهر در توجیه این اقدام گفت برخی سردرگمی‌ها در خصوص آدرس محل تیراندازی شاید در این حادثه نقش داشته است. این یک تصادف بود. این به معنای تایید نیست، اما یک تصادف بوده است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی»، «آماندا روزالس» مامور پلیسی که پشت فرمان خودروی شاسی بلند پلیس قرار داشته، در حال حاضر به مرخصی با حقوق فرستاده شده و چند تحقیق همزمان در خصوص این حادثه در جریان است. 

هنگام وقوع این حادثه، این مرد قربانی از ناحیه بازوی چپ هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کف خیابان افتاده بود. مشخص نیست چه کسی به او شلیک کرده بوده و کسی در این ارتباط بازداشت نشده است.

در خصوص تیراندازی در شب وقوع حادثه، چند بار با شماره پلیس تماس گرفته شده بود که یکی از تماس گیرندگان خود این مرد بوده است. او در این تماس گفته بود که در وسط خیابان افتاده و در حال مرگ است. او حتی بعد از زیر گرفته شدن به پاسخگوی تلفن پلیس گفته بود که توسط پلیس زیر گرفته شده است. 

مادر و سایر اعضای خانواده این مرد سیاه‌پوست در کنفرانسی خبری به انتقاد از پلیس پرداختند. طبق اعلام «انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان» که به اختصار «NAACP» نامیده می‌شود، او کمک خرج اعضای خانواده‌اش بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول