اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آرای مردم ریل‌گذاری حرکت اجرایی کشور را در چند سال آینده تعیین می‌کند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: آرای امروز مردم و حضور آنها در پای صندوق رای ریل‌گذاری چند سال آینده در حرکت اجرایی کشور خواهد بود.

آرای مردم ریل‌گذاری حرکت اجرایی کشور را در چند سال آینده تعیین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی بعد از ظهر امروز در حاشیه  رای دادن در مسجد قائمیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رای در جمهوری اسلامی ایران نماد حضور مردم در صحنه‌های سیاسی انقلاب اسلامی است و خداوند به انسان‌ها فرصت داد تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
وی تصریح کرد: آرای امروز مردم شریف ایران ریل‌گذاری حرکت اجرایی کشور در چند سال آینده بوده و مردم باید در انتخاب خود دقت لازم داشته باشند.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در آغاز گام دوم انقلاب و ۴۰ سال آینده آرای مردم می‌تواند در ایجاد تمدن نوین اسلامی و تمدن‌سازی نقش موثری داشته باشد.
* مردم  برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در پای صندوق رای حاضر شوند
فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز با بیان اینکه با اشاره به حضور مردم خوب گنبدکاووس در ساعات اولیه روز در پای صندوق رای اظهار کرد: مردم شریف ایران اسلامی به ویژه گنبدکاووس با درک واقع‌بینانه از شرایط موجود در کشور و منطقه و برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پای صندوق های رای حاضر شده تا باعث سربلندی جمهوری اسلامی شوند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه از دقایق اولیه رای‌گیری مردم گنبدکاووس در شعبات اخذ رای حاضر شده و بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه خود هستند.
عبدالقدیر کریمی گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۲۸۱ شعبه اخذ رای راس ساعت هفت صبح بازگشایی شده و آماده اخذ آرای مردم هستند.
وی بیان کرد: در اوائل صبح چند لحظه‌ای سیستم الکترونیکی از مرکز قطع شده که سریع این مشکل حل شده و اکنون هیچ مشکلی برای اخذ رای در تمام شعبات وجود ندارد.
* بیش از ۹۲ درصد داوطلبان شورای شهر تایید صلاحیت شدند
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد: بالاترین تایید صلاحیت داوطلبان در شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گنبدکاووس انجام شد.
وی تصریح کرد: بیش از ۹۶ درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و بیش از ۹۲ درصد از داوطلبان شوراهای شهر در هیئت نظارت تایید شدند.
امانقلیچ شادمهر گفت: بیش از ۶۰ درصد از افراد تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا جوان بوده و ما امید داریم در این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا با روی کار آمدن جوانان، بتوانیم فضای جوانگرایی و با نشاطی را در شهرها و روستاها حوزه شهرستان داشته باشیم.
اعتماد مردم در چند سال گذشته به مسوولان کمرنگ شده است
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان نیز در این بازدید اظهار کرد: امروز شاهد یک اتفاق مهم و سرنوشت‌ساز دیگری در مقدرات سرنوشت کشور بوده و انتخابات در هر کشوری فرصت طلایی برای آن کشور و تهدیدی برای دشمنان آن تلقی می‌شود.
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت خود سبب نگرانی دشمنان شده و اقتدار و عظمت ملی کشور را به ارمغان دارد.
ذوالفقار امیرشاهی گفت: با توجه به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف سیاسی اجتماعی سبب شده تا دشمنان تبلیغات منفی خود را از چندین ماه گذشته در قالب‌های مختلف آغاز کنند.
وی با اشاره به حضور مردم در ساعات اولیه رای‌گیری بیان کرد: حضور مردم از دقایق اولیه رای‌گیری نشان می‌دهد که مردم به ارزش‌های دینی و نظام اسلامی خود در کنار رهبر معظم انقلابشان پایبند بوده و انتظار دارند فرد انتخاب شده مولفه‌های صداقت، معنویت، شفافیت با مردم را داشته باشد.
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته اعتماد مردم به دولت کمرنگ شده و انتظار دارند دولت جدید این اعتماد و ایمان را به مردم تقویت کرده و برگرداند.
فرماندار گنبدکاووس،  امام جمعه ، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس اداره اطلاعات، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان به همراه چند تن از مسئولان در شعبه اخذ رای شماره یک مسجد قائمیه حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول