اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه برون‌رفت از مشکلات فعلی جامعه حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور در پای صندوق رای هم واجب شرعی و هم واجب عقلی است.

راه برون‌رفت از مشکلات فعلی جامعه حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات در شعبه شماره ۲ مراغه، اظهار داشت: حتی یک رای هم برای کشور مهم است زیرا تک‌رای‌های این ملت مانند قطره‌های تشکیل‌دهنده آب دریا جمع می‌شود و در نهایت این آرای میلیونی تکیه‌گاهی مطمئن برای کشور و نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز یوم‌الله بزرگی در تاریخ این مرز و بوم است و ملت ایران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.

امام جمعه مراغه با اشاره به عوامل موثر در وقوع و داوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: وجود مکتب آزادیبخش تشیع، رهبری فرزانه به عنوان فردی مجتهد، مدیر و مدبر و نیز حضور ملت همیشه در صحنه طی سال‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز وقوع و تدوام انقلاب اسلامی بوده است.

پورمحمدی یادآور شد: آحاد ملت ایران با حضور در صحنه و تقدیم بیش از ۷۰ هزار شهید در سال‌های پیش از انقلاب و نیز هزاران نفر از جوانان برومند این مرز و بوم طی دوران دفاع مقدس، وفاداری خود به این نظام را به اثبات رسانده‌اند و امروز بار دیگر با مشارکت پرشور انتخاباتی با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: حضور پرشور آحاد مردم در صحنه انتخابات در اولین گام و در سال ۵۸ که منجر به رای ۹۸.۲ درصدی به نظام جمهوری اسلامی شد، در طول بیش از چهار دهه پس از آن نیز ادامه داشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز نیز با وجود گلایه‌ها و کمبودهایی که بخشی از آن به دلیل سوء‌مدیریت‌ها و بخشی از آن به دلیل تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشورمان به وجود آمده است، ملت در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند تا دولت سیزدهم با پشتوانه مردمی به رفع مشکلات اقدام کند.

پورمحمدی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، اظهار داشت: اگر امروز مشارکت در عرصه انتخابات پایین باشد، دشمنان نظام اسلامی فشارهای اقتصادی و تحریم‌های خود را افزایش خواهند داد.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود کشورمان در عرصه‌های مختلف در کوتاه‌مدت برخلاف شعارهای انتخابات قابل حل نیست، ادامه داد: راه برون‌رفت از مشکلات فعلی جامعه حضور پرشور در پای صندوق‌های رای به عنوان نماد حمایت از نظام مقدس اسلامی است.

انتهای پیام/60007/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول