اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

حاجی‌میرزایی: دانش‌آموزان رأی اولی با انتخابات به خوبی آشنا هستند

وزیر آموزش و پرورش با حضور در شعبه أخذ رای سیار مستقر در وزارت کشور، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

حاجی‌میرزایی: دانش‌آموزان رأی اولی با انتخابات به خوبی آشنا هستند

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در شعبه أخذ رای سیار مستقر در وزارت کشور، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگاران در شعبه أخذ رأی سیار مستقر در وزارت کشور، اظهار کرد: این انتخابات مانند ادوار گذشته با شکوه و با بهترین خیر‌ها برای مردم ما به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر  با جمعیت بالای یک میلیون و سیصد هزار نفر از رای اولی‌ها رو به رو هستیم که عمده این‌ها دانش‌آموزان ما هستند؛ دانش‌آموزان با انتخابات به خوبی آشنا هستند و در همین سال گذشته، انتخابات مجلس دانش آموزی را برگزار کردیم و بیش از یک میلیون نفر از دانش آموزان در انتخابات مجلس دانش آموزی شرکت کرده‌اند و یک مجلس دانش آموزی ملی در سطح کشور و هر استان داریم. پس دانش آموزان با این اقدام مهم آشنا هستند و ان شاءلله با حضور با شکوه در صندوق‌های رأی این تمرین با شکوه را در صحنه ملی هم ایفا کنند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: انتخابات یکی از تأثیرگذار‌ترین پدیده‌های اجتماعی، از حیث قلمرو و هم از جهت اینکه همه مردم و شئون زندگی آنها را در بر می‌گیرد، بسیار مهم و تأثیرگذار است، زیرا عمق این تأثیرگذاری بسیار زیاد است و با این انتخاب برای ۴سال سکان اداره کشور را به دست فردی می‌دهیم که باید تصویر آینده کشورمان را بسازد. انشالله این انتخابات مانند سایر انتخابات‌، با حضور ملت ایران برگ زرینی در کارنامه ملت ایران باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول