اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمبود تعرفه در اصفهان گزارش نشده است/ آمار مربوط به میزان مشارکت رسمی نیست

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تا این لحظه هیچ کمبودی در خصوص تعرفه در اصفهان گزارش نشده است، با برنامه‌ریزی و توزیع تعرفه‌ای صورت گرفته و امکانی که برای جابجایی وجود دارد، با مشکل کمبود تعرفه مواجه نخواهیم بود.

کمبود تعرفه در اصفهان گزارش نشده است/ آمار مربوط به میزان مشارکت رسمی نیست

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص احتمال کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی اظهار کرد: تا این لحظه هیچ کمبودی در اصفهان گزارش نشده است، اگر قرار بر کمبود تعرفه باشد؛ معمولا در ساعات آخر رأی‌گیری اتفاق می‌افتد که آن هم با برنامه‌ریزی و توزیع تعرفه‌ای صورت گرفته و امکانی که برای جابجایی وجود دارد، با این مشکل مواجه نخواهیم بود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در مورد اینکه گفته می‌شود آمار مشارکت در اصفهان تا ظهر امروز ۵۰۰ هزار نفر بوده است، گفت: این‌ آمار ممکن است مربوط به میزان استعلامات یا تعرفه‌های مصرفی باشد، ولی عنوان مشارکت را فقط باید مراجع رسمی منتشر کنند که سندیت داشته باشد؛ بنابراین تا این آمار از مراجع رسمی اعلام نشود قابل تایید نیست.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول