اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سازمان بازرسی به فروش ویلاهای دهکده تفریحی چادگان ورود کند

امام جمعه چادگان با بیان اینکه جدیداً مجوز فروش ویلا در دهکده تفریحی چادگان صادر شده، گفت: از سازمان بازرسی می‌خواهم مجوزی که داده است را لغو کند تا دولت جدید مستقر شود.

سازمان بازرسی به فروش ویلاهای دهکده تفریحی چادگان ورود کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: انتخابات یک قدرت نمایی سیاسی و بین‌المللی است در کشور ما به برکت خون شهدا با عظمت برگزار شده است و این دوره نیز با حماسه که شما می آفرینید برگزار خواهد شد.

امام جمعه چادگان گفت: اولین نکته این است که نام هرکس از دل این صندوق بیرون آید، رئیس‌جمهور همه مردم است نه فقط رئیس‌جمهور کسانی که به او رای داده اند و نکته دوم این که پیروز انتخابات قطعاً مردم هستند.

وی افزود: از اتفاقات خوب شهرستان بود که بالاخره بعد از چندین ماه، مصوبه شورای فرهنگ عمومی که یکی از میادین یا خیابان‌های اصلی این شهر مزین به نام حاج قاسم سلیمانی شود، محقق شد. شهر گردشگری باید خاکریز و پیوست فرهنگی داشته باشد وگرنه سیل نابسامانی‌های فرهنگی شهر را با خود می‌برد.

بنی جمالی خاطرنشان کرد: در دهکده‌ای که اسمش دهکده تفریحی فرهنگی است، ضرورت بیشتری وجود دارد که المان حاج قاسم و شاید تندیس حاج قاسم زده شود، خیابان‌هایش به نام شهدا مزین شوند و در و دیوارش مزین به عکس شهدا شوند؛ اینها با شعار درست نمی‌شود که ما مشاور فرهنگی از جای دیگری بیاوریم و جوان‌های با استعداد و خوش فکر خود را رها کنیم.

امام جمعه چادگان تصریح کرد: کار دهکده با کارگروه فرهنگی پیش می‌رود، بعد از ۶ ماه که می‌گویم کارگروه فرهنگی، هنوز خبری نشده است، آقایان ضرورتش را احساس نمی‌کنند؟ من توصیه‌ام به شورای شهر بعد، این است که مشکلات و اولویت‌ها را خوب بشناسید، اولویت اول این است که تکلیف دهکده مشخص شود. باید ساختمان‌مرکزی از اصفهان به چادگان بیاید.

وی عنوان کرد: سازمان عمران زاینده‌رود از لحاظ ساختار اداری، زیر مجموعه شهرداری چادگان تعریف می‌شود. بودجه‌اش باید به شهرداری چادگان بیاید؛ وظیفه اصلی شورای شهر این است که آقایان را زیر چتر خودش بیاورد، باید روش دهکده، روش قانونی باشد. 
   

بنی‌جمالی ادامه داد: شنیده‌ام جدیداً مجوز فروش ویلا گرفتند، از سازمان بازرسی استان تعجب می‌کنم. در این اوضاع و احوال که دولت در حال انتقال و شورای شهر در حال جابه‌جایی است، چگونه مجوز فروش صادر شده؟ من از سازمان بازرسی می‌خواهم مجوزی که داده است را لغو کند تا دولت جدید مستقر شود. در این موضوع، نماینده مجلس و قوه قضاییه باید ورود کنند و  فروش ویلاها را متوقف کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول