اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان ایران را رسوا کنند

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه رای ندادن و مشارکت نکردن در انتخابات خواسته دشمنان ایران است گفت: مشارکت حداکثری اقتدار کشور را در پی دارد.

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان ایران را رسوا کنند

حجت الاسلام مرتضی موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تاکید بر اینکه حفظ نظام از واجبات است اظهار کرد: انتخابات یکی از عوامل موثر در حفظ، تحکیم و اقتدار بیشتر نظام است که ما باید برای تحقق این مهم در انتخابمان توجه و دقت داشته باشیم.

وی با اشاره اینکه سردار سلیمانی در وصیت نامه خود راه صحیح را حمایت محض از انقلاب، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی عنوان کرده است گفت: دشمنان اسلام و انقلاب دنبال آن هستند که امنیت و اقتدار کشور را به هم بزنند که انشاءالله با عنایت خداوند و هوشیاری مردم همیشه در صحنه ترفندهای دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه امروز مردم با خلق یک روزی حماسی دشمن را ناامید و اقتدار کشور را بیشتر می‌کنند افزود: هر چه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد و رئیس جمهور آینده با رای قاطع انتخاب شود در برخورد با تبعیض، مقابله با رانت‌خواران و فساد و مافیای ثروت قوی‌تر خواهد بود.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدا ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که با حضور و انتخاب درست وضعیت فعلی را متحول خواهد کرد.

موحدی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه ما ملت باعظمتی هستیم و تنگناها را پشت سر خواهیم گذاشت اظهار کرد: مومنین در کار خیر از همدیگر سبقت می‌گیرند پس همه اولین فرصت رای دهیم و دیگران را هم ترغیب و تشویق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رای ندادن و مشارکت نکردن خواسته کفار و زیاده‌خواهان است در حالی که ولی خدا ملت را به مشارکت فراخوانده است گفت: با لبیک به حضرت مهدی(عج) و ولی آن مایه خشنودی ایشان و اضمحلال شبکه مخوف صهیونیستی و داعش شویم.

انتهای پیام /۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول