اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حضور گسترده مردم در پای صندوق اخذ رای نشان دهنده غیرت ملی است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حضور گسترده امروز مردم در پای صندوق اخذ رای نشان دهنده هوشمندی و غیرت ملی و انقلابی مردم است.

حضور گسترده مردم در پای صندوق اخذ رای نشان دهنده غیرت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که برخی به علت تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن و بخشی به علت ضعف مدیریت و نظارت داخلی خود ما است که باید تلاش کنیم کسانی را انتخاب کنیم که مدبر، شجاع، مدیر و توانمند باشند و با همکاری مردم بتوانند در جهت حل مشکلات کشور و شهر کمک کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: عده ای از مردم در همان ساعات اولیه صبح رای خود را به صندوق ریخته اند اما عده ای نیز هنوز رای نداده اند که باید به سرعت به دنبال رای دادن باشند تا در ساعات پایانی شلوغی پیش نیاید و انتخابات سالم و پرشور برگزار و امانت های مردم حفظ شود. 

امام جمعه زاهدان گفت: رقابت های انتخاباتی باید از فردا تبدیل به رفاقت شود حال چه بین خود کاندیداها و چه در بین ستادها و مردم زیرا  اگر کار برای خدا و خدمت به مردم باشد باید در هر زمانی به دنبال انجام وظیفه باشیم.

آیت‌الله محامی ادامه داد: ضروری است افراد توجه داشته باشند که در زمان انتخابات باید تلاش کنیم تنور انتخابات گرم شود و به بالا بردن مشارکت مردم کمک کنیم اما بعد از انتخابات نباید اختلافات و درگیری ها ادامه پیدا کند بلکه باید  همه دست به دست هم دهیم و منتخب مردم را کمک کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: منتخب اکثریت مردم منتخب همه مردم است و باید خود را منتخب همه مردم بداند و به همه مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه منتخب مردم باید خود را خدمتگزار همه مردم بداند، از مردم خواست تا با دقت بیشتر  نظارت، مطالبه و امر معروف و نهی از منکر اجتماعی خود را عملی سازند تا مسوولان راه را خطا نرفته و هرکجا خطا و انحرافی دیده شد مردم مطالبه‌گری و جلوی آن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/3139

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول