اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم برنده اصلی انتخابات/ ۲هزار نفر در پاکدشت انتخابات برگزار می‌کنند

مردم پاکدشت با حضور حماسی خود در انتخابات ۱۴۰۰ افتخار دیگری را در عرصه ملی برای کشور خلق کردند.

مردم برنده اصلی انتخابات/ ۲هزار نفر در پاکدشت انتخابات برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، مردم این شهرستان جهت پاسداری از خون شهدا، نظام و آرمان‌های انقلاب همچنین پیروی از مقام معظم رهبری با حضور حداکثری برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شدند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درجمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در صندوق‌های اخذ رای اظهار کرد: برنده اصلی انتخابات مردم ایران هستند.

وی در ادامه افزود : مردم غیرت‌مند و عزیز حضور همه جانبه داشته و کسایی که برای کاندیداتوری شرکت کردند بدانند این حضور پرشور مردم مسوولیت و رسالت خدمت گذاری آن‌ها را سنگین تر می‌کند.

نماینده مردم پاکدشت درباره بازتاب جهانی انتخابات بیان داشت: بدخواهان نظام باید بدانند با مردمی فهیم مواجه هستند که هرگز برای سرنوشت خودکوتاه نخواهند آمد و این همایش ملی نشانگر بیان‌کننده اتحاد، انسجام همراهی و همدلی ملت است.

بشیری ضمن قدردانی از مردم برای حضور حماسی در انتخابات گفت: برنده انتخاباتی امروز مردم عزیز و سربلند کشورمون هستند که با حضور همه جانبه دلگرمی برای خادمین خود ایجاد کردند.

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت درجمع خبرنگاران درباره روند برگزاری انتخابات اظهارداشت: بیش از ۲هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

وی در همین رابطه بیان داشت: امروز برای برگزاری انتخابات در پاکدشت بیش از ۲هزار نفر عوامل اجرایی، کاربران رایانه، نمایندگان فرماندار، ناظرین محترم شورای نگهبان و هیات نظارت شورای اسلامی شهر و روستا، محافظین صندوق اخذ رای و بازرسین وزارت کشور فعالیت می کنند.

فرماندار پاکدشت حضور مردم در شعب اخذ رای را پرشور عنوان و خاطرنشان کرد: مردم پاکدشت در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور پیدا کرده و امروز برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم خوب و خون‌گرم شهرستان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول