اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نماینده کاشمر: حضور حداکثری مردم اتفاقات خوبی در آینده کشور رقم خواهد زد/ پیش‌بینی مشارکت بالای ۵۰ درصد در کشور

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: قطعاً این حضور که با مشارکت بالای ۵۰ درصد رقم می‌خورد، زمینه‌ساز اتفاقات خوب در آینده کشور است.

نماینده کاشمر: حضور حداکثری مردم اتفاقات خوبی در آینده کشور رقم خواهد زد/ پیش‌بینی مشارکت بالای ۵۰ درصد در کشور

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به‌ضرورت و اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌هایی که از اقصی نقاط کشور دریافت کرده‌ایم، شعبه‌هایی که در دوره‌های قبل خلوت بودند، امروز شاهد حضور پرشور مردم هستند.

نماینده مردم کاشمر با تأکید بر این‌که تا این ساعت مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی عالی بوده است، افزود: بخشی از مردم که از صبح موفق به حضور در پای صندوق‌های رأی نشدند، از عصر امروز و با سرد شدن هوا خودشان را به نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی در محل سکونتشان می‌رسانند تا با انتخاب فرد اصلح در آینده شهر و کشورشان سهیم باشند.

وی بابیان اینکه کسانی که رأی ندادن را فریاد می‌زنند و از مردم می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنند چراکه رأی دادن اعتباری ندارد، یادآور شد: قطعاً رأی دادن و حضور مردم در انتخابات علاوه بر اینکه اعتبار دارد، مؤثر هم هست، بنابراین از تمام مردم ایران خواهش می‌کنم برای اینکه اتفاقات خوبی در آینده کشور رقم بخورد در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

نیک‌بین با اذعان به اینکه پیش‌بینی‌ها تاکنون بیانگر مشارکت بیش از ۵۰ درصد در این دوره از انتخابات است، خاطرنشان کرد: در کنار حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، شاهد برخی تخلفات انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها نیز هستیم.

نماینده مردم کاشمر پخش مواد غذایی به همراه پوستر کاندیداها، اطعام مردم و انتقال مردم به‌صورت مینی‌بوسی و اتوبوسی از شهرهای هم‌جوار را ازجمله تخلفات گزارش‌شده در این شهر عنوان کرد و تأکید کرد: تمامی این تخلفات توسط هیأت نظارت در شهرستان رصد و تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول