اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در زنجان

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تعرفه در هریک از انتخابات‌ها در استان تهیه شده است، گفت: همچنین در این دوره تعداد شعب نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است، یعنی هر شعبه‌ای که دوره قبل یک هزار رای داشت، به دو شعبه تقسیم شده است.

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط در زنجان ۸۲۰ هزار و ۶۳۴ نفر است و این یعنی ۶.۶ درصد افزایش واجدین شرایط را داریم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تعرفه در هر یک از انتخابات‌ها در استان تهیه شده است، گفت: همچنین در این دوره تعداد شعب نیز ۱۵ درصد افزایش یافته است، یعنی هر شعبه‌ای که دوره قبل یک هزار رای داشت، به دو شعبه تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این دوره تعداد شعب نیز ۱۴.۸ درصد افزایش یافته یعنی هر شعبه‌ای که دوره قبل یک هزار رای داشت، به دو شعبه تقسیم شده است و از صبح تاکنون حضور خوبی در انتخابات را شاهد بودیم و تا شب این حضور بهتر و بهتر خواهد شد.

حقیقی با اشاره به اینکه حضور خوبی در انتخابات را شاهد بودیم، بیان کرد: یقین دارم که در ساعات آینده حضور بیشتر هم خواهد شد و استان زنجان جزو استان‌های با مشارکت بالا خواهد بود.

استاندار زنجان تصریح کرد: از بابت امنیت انتخابات و اجرای آن نیز کارها در حال انجام است و امیدواریم مشکلی به وجود نیاید.

وی با درخواست از مردم برای رای دادن در ساعات خلوت روز بیان کرد: درست است که این بار فرصت رای دادن بیشتر است اما بهتر است که رای دادن زودتر انجام شود.

حقیقی با اشاره به اینکه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای حضور در انتخابات الزامی است، گفت: همچنین یک اپلیکیشن نیز برای شناسایی نزدیک‌ترین شعب طراحی شده تا مردم از آن استفاده کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کشور در سایه وحدت رشد و نمو پیدا کرده است، گفت: ادامه راه نظام و کشور نیز با تقویت این موارد محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تقویت اقتدار، امنیت ملی، ارتقای منافع ملی،  مقوم های وحدت و اتحاد برگزاری انتخابات است، گفت: امروز چشم تمامی دنیا به انتخابات دوخته شده است.

حقیقی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به همه تعلق دارد، لذا هیچکس نباید در مشارکت و پرشور کردن انتخابات تماشاچی باشد، بلکه همه وظیفه دارند در این رخداد مهم مشارکت فعالانه‌ای داشته باشند.

استاندار زنجان تصریح کرد: انتخابات مظهر تقویت اعتقادات است.

وی ادامه داد: بر این مبنا از تمامی نخبگان انتظار بر این است که در انتخابات حضور فوق‌العاده‌ای داشته باشند و دیگران را نیز به این مهم تشویق کنند.

انتهای پیام /۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول