اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

یزدی ها فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند/ ازدحام در شعب اخذ رأی

استاندار یزد با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم یزد در انتخابات امروز گفت: مشارکت یزدی‌ها غیرقابل پیش بینی بود و مردم فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند.

یزدی ها فراتر از انتظار در انتخابات ظاهر شدند/ ازدحام در شعب اخذ رأی

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، محمدعلی طالبی با حضور در اتاق خبر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران با تقدیر از خبرنگاران حاضر در اتاق خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار شرکت کنندگان در سراسر استان یزد، متوسط مشارکت در یزد بالاتر از نرخ کشوری است و مردم استان فراتر از نظرسنجی ها و پیش بینی ها در انتخابات حضور یافتند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود در این انتخابات شاهد حضور بیشتر مردم در انتخابات باشیم افزود: امید است آنچه که مورد انتظار مقام معظم رهبری است رقم بخورد و دشمنان نظام نیز از بی توجهی مردم به انتخابات مایوس شوند.

طالبی با بیان اینکه آمار مشارکت به صورت لحظه ای در استان در حال افزایش است عنوان کرد: آمار مشارکت در بازدیدها بالاست و روند خیلی خوبی را در حجم مراجعین شاهد هستیم و شعب هنوز از ازدحام برخوردار است .

وی با بیان اینکه انتخابات تا ساعت ۲۱ تمدید شده است اظهار داشت: پیش بینی می شود که بازهم تمدید شود و در ساعات پایانی هم ازدحام شهروندان یزدی را در شعب اخذ رای داشته باشیم.

استاندار یزد در خصوص  توزیع تعرفه در شهرستان بهاباد و شایعاتی که برای توزیع نشدن آن مطرح می شود عنوان کرد: توزیع تعرفه از روزهای گذشته بوده و اینکه در فضای مجازی چنین چیزی مطرح می شود کاملا بی اساس است و شایعه ای بیش نیست و روند برگزاری انتخابات در تمامی نقاط استان به صورت مطلوب در حال برگزاری است.

وی در خصوص مراجعه افراد غیر بومی در شهرستان ها و یا روستاها برای اخذ رای خاطرنشان کرد: اخذ رای ریاست جمهوری از همه افراد در همه نقاط کشور اخذ می شود اما اخذ رای شوراها منوط به شرایطی است که از سوی دهیاری و عوامل مربوطه در روستاها خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول