اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حضور کم نظیر مردم دارالولایه سیستان پای صندوق های رأی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: با توجه به حضور چشم گیر مردم دارالولایه سیستان در شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی می کنیم ساعت پایان رأی گیری در این شهرستان تمدید شود.

حضور کم نظیر مردم دارالولایه سیستان پای صندوق های رأی

عباسعلی ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به لطف خدا و با همت همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، همه تمهیدات لازم برای رأی گیری از آحاد واجدین شرایط در سطح شهرستان زابل پیش بینی شده و کمبود تعرفه نیز نخواهیم داشت.

فرماندار ویژه شهرستان زابل همچنین از حضور پرشور اقشار مختلف جامعه که در این برهه حساس با تاسی از فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب، خار چشم استکبار و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردیده اند، قدردانی کرد.

وی از عموم مردم شریف شهرستان زابل درخواست کرد به هیچ وجه به شایعاتی که توسط بدخواهان نظام در فضای مجازی مخصوصا در ساعات پایانی رأی گیری منتشر می شود توجه نکرده و اخبار مربوط به انتخابات را از رسانه ملی، اطلاعیه های ستاد انتخابات و مبادی رسمی پیگیری نمایند.

لازم به توضیح است ویژه برنامه انتخابات تا آخرین دقایق رأی گیری از شبکه استانی هامون و شبکه های سراسری، به طور زنده و مستقیم از محل سالن ورزشی شهید جمالزهی شهرستان زابل در حال پخش است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول