اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسائل جزئی شعب اخذ رأی با هماهنگی ناظران مرتفع شده است

استاندار اصفهان گفت: همه شعب بدون هیچ مشکلی فعال است، چنانچه مسائل جزئی وجود داشته، با هماهنگی اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر مقطعی مرتفع شده است.

مسائل جزئی شعب اخذ رأی با هماهنگی ناظران مرتفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص روند اخذ رأی در شعب استان اصفهان اظهار کرد: تلاش کردیم امانتداران خوبی برای مردم باشیم و به به مردم قول صادقانه می‌دهیم که وظیفه شرعی، ملی، دینی، اخلاقی و قانونی را انجام داده و مُرّ قانون را رعایت کنیم.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مشکل خاص و حادی در فرایند برگزاری انتخابات به وجود نیامده، افزود: انتخابات در فضای امن و آرامش آسایش برگزار شده است، البته در ساعات ابتدایی رأی‌گیری بر سر کارت‌ها مشکلاتی به وجود آمد که در اسرع وقت مشکلات برطرف شد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم در شعب حضور اخذ رأی حضور داشته باشند، رأی‌گیری انجام خواهد شد البته ساعات خاصی برای آن مشخص می‌شود اما چنانچه اعضای شعب اخذ رای در شهرستان اعلام کنند که کسی برای رأی دادن مراجعه ندارد، با هماهنگی هیأت نظارت موضوع را صورتجلسه کرده و با تأیید فرمانداران خاتمه رهگیری را به اطلاع مردم می رسانیم.

رضایی با اشاره به اینکه همه شعب بدون هیچ مشکلی فعال است، اظهار کرد: چنانچه مسائل جزئی وجود داشته، با هماهنگی اعضای شورای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر مقطعی مرتفع شده است.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه هیچ مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود نداشته است، از  اصحاب رسانه که در به تصویر کشیدن این رویداد مهم تاریخی تلاش کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول