اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش ۱۲ درصدی تعداد شعب اخذ رأی در باخرز

فرماندار باخرز از افزایش ۱۲ درصدی تعداد شعب اخذ رأی در دو بخش مرکزی و بالا ولایت این شهرستان خبر داد.

افزایش ۱۲ درصدی تعداد شعب اخذ رأی در باخرز

احمد شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌جام با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات بیش از هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، امنیتی و بهداشتی روند برگزاری و نظارت بر انتخابات سالم و قانونمند را در این شهرستان انجام می‌دهند.

فرماندار باخرز ادامه داد: با توجه به مباحث کرونا تمهیدات لازم برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی انجام شد و در این راستا نیز تعداد شعب اخذ رأی در دو بخش مرکزی و بالا ولایت ۱۲ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در شعب اخذ رأی از ساعات اولیه امروز، بیان کرد: یکی از توصیه‌های جدی این است که با قهر کردن با صندوق‌ها و عدم مشارکت در انتخابات نه‌تنها مشکلی حل نخواهد شد، بلکه به مشکلات افزوده می‌شود.

شافعی با توجه به نشاط سیاسی تأکید کرد: از مردم شیعه و اهل سنت منطقه درخواست دارم کار را به ساعت‌های پایانی نکشند و با مشارکت پرشور خود در پای صندوق‌های رأی در تعیین سرنوشت کشور و منطقه دخالت کنند.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم شیعه و اهل سنت باخرز در پای صندوق‌های اخذ رأی یادآور شد: در این دوره از انتخابات ۵۱ شعبه اخذ  در نقاط شهری و روستایی فعال هستند که از این تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار کار جمع‌آوری آرا را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول